قیمت روز بیت کوین 24 تیر 1402/ بررسی تغییرات قیمتی رمزارز مشهور طی شش ماه اخیر

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین بار دیگر در مدار صعودی قرار گرفت و نسبت به روز قبل 332 دلار رشد پیدا کرد. هم اکنون قیمت بیت کوین در محدوده 30 هزار و 358 دلاری قرار دارد. عملکرد شش ماه گذشته رمزارز مذکور نشان دهنده رشد 9 هزار و 481 دلاری آن و سوددهی مناسب است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین تاکنون چندین بار تلاش کرده تا در محدوده 31 هزار دلاری قرار بگیرد، اما تا به حال چنین توانی را به دست نیاورده است. بازار رمزارزها در پنج شنبه گذشته به دلیل انتشار خبری درباره پرونده حقوقی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا رونق زیادی پیدا کرد. با وجود اینکه دادگاه مربوط به پرونده مذکور رای خود را به صراحت اعلام نکرده، اما انتشار گزارش‌هایی درباره اجازه صرافی‌های آمریکایی برای لیست کردن ریپل، باعث شد تا گروهی نتیجه دادگاه را به نفع شرکت رمزارز مذکور قلمداد کنند. این گزارش‌ها هیجانی را در بازار رمزارزها به وجود آورد و باعث صعود نرخ ارزهای دیجیتال شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما این صعود قیمتی تداوم نداشت و بعد از فروکش کردن هیجان‌های اولیه و گوشزد فعالان و تحلیلگران نسبت به عدم اعلام نظر صریح دادگاه پرونده ریپل و کمیسیون بورس آمریکا، روند اصلاح نرخ رمزارزهای مختلف شروع شد.

راز آسمان پایتخت

از لحاظ فنی هم اکنون بیت کوین حمایت قوی 30 هزار دلاری را دارد و امکان رشد دوباره آن دور از انتظار نیست. اما در صورتی که رمزارز مذکور این محدوده حمایتی را از دست بدهد، احتمال کاهش آن تا مرز 29 هزار و 500 دلاری وجود دارد.

نحوه معامله رمزارزها در اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین از طریق سایت‌های رمزارزی یکی از روش‌های متداول معامله این ارز دیجیتال و البته رمزارزهای دیگر است. اوکی اکسپنج یک وبسایت مناسب برای این کار است که افراد جهت خرید رمزارز مورد نظر خود از آن ابتدا پروسه تایید اطلاعات هویتی و دیگر موارد مربوط به آن را سپری کنند. پس از طی کردن این مراحل، افراد باید کیف پول خود را به صورت ریالی شارژ کرده و از منو تبادل ارز با تعیین کوین خود، مراحل خرید را پیش ببرند. مدت زمان ارسال کوین‌ها به کیف پول داخلی معامله گران، به صورت آنی و بعد از اتمام فرآیند خرید است. معامله گران به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه معامله رمزارزها می‌توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 24 تیر 1402/ بررسی تغییرات قیمتی رمزارز مشهور طی شش ماه اخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز