قیمت روز بیت کوین 22 تیر 1402/ پادشاه رمزارزها موفق به عبور از محدوده 31 هزار دلاری می شود؟

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین مانند دیروز اندکی رشد قیمتی پیدا کرد اما همچنان نتوانسته از محدوده 30 هزار دلاری عبور کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 228 دلار بالاتر رفته و به مرز 30 هزار و 555 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 253 دلاری این رمزارز را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین تا به حال بارها تلاش کرده از کانال 31 هزار دلاری عبور کند، چند باری موفق شده تا از این محدوده بگذرد اما نتوانسته این مرز را حفظ کند. به نظر فعالان و معامله گران بازار بیت کوین منتظر انتشار اخبار جدیدی درباره تورم آمریکا است. در واقع سرمایه گذاران بازار بیت کوین چشم انتظار انتشار داده‌های تورمی در ماه ژوئن هستند. این گروه معتقدند که این سری داده‌ها روی عملکرد قیمتی بیت کوین موثر خواهد بود. به همین دلیل بهتر است بعد از انتشار داده‌ها، خرید و فروش داشت و فعلا اقدام خاصی را صورت نداد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی که در آمار جدید کاهش نرخ تورم مشاهده شود و فدرال رزرو آمریکا بر تداوم سیاست‌های کنونی خود برای کم شدن سریع‌تر نرخ تورم پافشاری کند، احتمالا قیمت بیت کوین کانال 30 هزار دلاری را از دست بدهد. اما اگر به هر دلیلی نرخ بهره ثابت باقی بماند و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا چالش جدیدی برای کریپتو ایجاد نکند، احتمالا بیت کوین روند صعودی ملایمی خواهد داشت و این شرایط تا پایان سال جاری میلادی ادامه پیدا خواهد کرد.

خرید و فروش انواع رمزارزها در اوکی اکسچنج

بازار رمزارزها همواره در نوسان است و به صورت دقیق امکان پیش بینی آن وجود ندارد. در صورتی که معامله گری نسبت به شرایط کنونی اطلاعات لازم را به دست آورده و به دانش نسبی رسیده باشد، به راحتی امکان خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارد. منتهی برای این اقدام باید از بستر مناسب و باسابقه استفاده کند. اوکی اکسچنج درگاه رمزارزی است که بیشتر از پنج سال است انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. اشخاصی که مایل به معامله رمزارزها از طریق این درگاه هستند باید ابتدا فرآیند احراز هویت را سپری کنند. در صورت نبود مشکل در احراز هویت امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال لیست شده در این وبسایت به راحتی امکان پذیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز