قیمت روز بیت کوین ۲۰ تیر ۱۴۰۲/ استخراج رمزارز نامدار سخت تر شد

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز ۲۲۱ دلار افزایش پیدا کرده و به مرز ۳۰ هزار و ۴۵۷ دلاری رسیده است. هم اکنون حجم بازاری این رمزارز ۱۴ میلیارد و ۵۹۸ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۷ دلار اعلام شده است‌.

به گزارش کاناپرس، نوسانات نرخ بیت کوین محدود بوده و هنوز این رمزارز نتوانسته جایگاه خود را در کانال ۳۱ هزار دلاری تثبیت کند. با این وجود میزان استقبال و استخراج این رمزارز همچنان در حال افزایش است به همین دلیل سختی استخراج ارز دیجیتال مذکور روز به روز رشد پیدا می‌کند‌. به اعتقاد فعالان، دلیل اصلی افزایش سختی استخراج بیت کوین رشد ارزش آن در مقابل دلار است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس اطلاعات موجود، سختی بعدی استخراج بیت کوین برای دوازدهم جولای تنظیم شده است. طی تغییر سختی قبلی بیت کوین این عدد ۳.۲۶ درصد نزول پیدا کرد. اما اکنون برآورد شده که سختی استخراج بیت کوین در سری جدید بین ۴.۷۴ تا ۷.۷ درصد افزایش پیدا کند. دلیل چنین برآوردی کاهش فواصل بلاک به میانگین کمتر از ده دقیقه اعلام شده است.

 به نظر کارشناسان بازار رمزارزها، یک افزایش سختی استخراج به ۷.۷ درصد کاهش ثبت شده در بیست و هشتم ژوئن را از بین خواهد برد و رکورد جدیدی را در شبکه به ثبت خواهد رساند.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و همچنان رده نخست را حفظ کرده است. در حال حاضر حجم کل بازار ارزهای دیجیتال افزایش داشته و در محدوده ۲۱.۹۲ میلیارد دلار قرار دارد. اکنون حجم تمام سکه‌های پایدار ۱۹.۸ میلیارد دلار شده است. این مقدار ۹۰.۳۴ درصد از حجم کل بازار رمزارزها را طی ۲۴ ساعت اخیر تشکیل داد.

بهترین روش برای کسب سود از بازار رمزارها کدام است؟

قاعدتا استخراج ببت کوین کار دشواری است و تنها ماینرهای حرفه‌ای در شرایط سختی استخراج امکان کسب سود و به دست آوردن بیت کوین را دارند. اما روش راحت برای معامله گران ساده و مبتدی برای کسب سود مناسب، خرید و فروش بیت کوین یا رمزارزهای دیگر است. افراد به منظور انجام این کار باید معتبرترین درگاه را انتخاب کرده و سپس از طریق ثبت نام در آن فرآیند معامله را انجام دهند‌. اوکی اکسچنج یک درگاه نعتبر رمزارزی است که انواع خدمات مرتبط با این حوزه را به متقلصیان واجد شرایط ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز