قیمت روز بیت کوین 21 تیر 1402/ پیش بینی قیمتی ارز دیجیتال مشهور تا پایان 2024

ارز دیجیتال-کاماپرس

امروز قیمت بیت کوین اندکی بالا رفت اما هنوز این رمزارز کانال 31 هزار دلاری را فتح نکرده است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 0.58 درصد بیشتر شده و در محدوده 30 هزار و 770 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 320 دلاری این رمزارز را نشان می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی شش ماهه اول سال جاری میلادی عملکرد مناسبی از خود نشان داد و بسیاری از سرمایه گذاران را امیدوار کرد. این ارز دیجیتال پرمخاطب طی یک ماهه اخیر نزدیک به 30 درصد رشد قیمت پیدا کرد. همچنین بررسی شرایط این ارز دیجیتال مقابل دلار آمریکا نشان دهنده آن است که نرخ رمزارز مذکور 72 درصد بالا رفته است. اما این رمزارز همچنان نتوانسته قله‌های قیمتی بالایی را فتح کند و به اوج نرخ خود، یعنی مرز 60 هزار دلاری، نزدیک شود. در واقع فعلا بیت کوین در یک ثبات قیمتی به سر می‌برد و اصطلاحا تثبیت در بازار این رمزارز رخ داده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با این وجود برخی از فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند که بیت کوین به دلیل قدرت نمایی مناسب در چند ماهه اخیر، صعود خوبی در پیش خواهد داشت و به همین خاطر این افراد پیش بینی‌های جالبی درباره قیمت بیت کوین ارائه داده‌اند.

راز آسمان پایتخت

مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات شرکت کریپتویی ماتریکس پورت، در خصوص قیمت بیت کوین پیش بینی جالبی ارائه داده است. تیلن بیان کرده که احتمالا قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 به مرز 125 هزار دلاری خواهد رسید.

معرفی برترین ارزهای دیجیتال در اوکی اکسچنج

دنیای کریپتو روز به روز در حال گسترش است و هر روزه ارزهای دیجیتال مختلفی به این بخش معرفی می‌شوند. برخی از این رمزارزهای تازه وارد به دلیل داشتن قیمت مناسب یا دیگر موارد قابل توجه توانسته‌اند باعث جلب نظر مشتریان زیادی شوند. با این حال سرمایه‌گذاری روی رمزارزهای ناشناخته یا تازه کار ریسکی است و ممکن است تبعات زیادی به همراه داشته باشد و باید اطلاعات لازم را درباره آن‌ها کسب کرد. حتی کارشناسان و فعالان معتقدند برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال شناخته شده باید دانش لازم را به دست آورد و بی‌مهابا رفتار نکرد. اوکی اکسچنج به منظور راحتی کار معامله گران رمزارزی شرایطی را فراهم کرده که هر هفته مهم‌ترین ارزهای دیجیتال معرفی شده و کاربران با استفاده از اطلاعات آن‌ها امکان بهترین انتخاب را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 21 تیر 1402/ پیش بینی قیمتی ارز دیجیتال مشهور تا پایان 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز