قیمت روز بیت کوین 25 تیر 1402/ نرخ رمزارز نامدار ثابت شد؟

اوکی اکسچنج-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین هنوز توانایی عبور از کانال 30 هزار دلاری را پیدا نکرده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 2 دلار بالا رفت و به مرز 30 هزار و 303 دلاری رسید. نرخ این رمزارز تراز اول در مقایسه با هفت روز گذشته 68 دلار افزایش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وضعیت اقتصاد آمریکا چندان مشخص نیست و نمی‌توان نظر دقیقی درباره تداوم رکود یا صعود آن ارائه داد. با این حال رابرت کیوساکی، نویسنده معروف و از طرفداران سرسخت بیت کوین، اعلام کرده که رکود آمریکا عمیق‌تر خواهد شد. وی با اشاره به شدت رکود این کشور به سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف توصیه کرده تا بیت کوین خریداری و نگهداری کنند. کیوساکی به تازگی در توییتر خود به سرمایه گذاران آمریکایی چنین توصیه‌ای داشته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کیوساکی در این پست توییتری خود بیان کرده که بازار سهام در حال رشد است. براساس داده‌های منتشر شده توسط شبکه سی ان بی سی، شاخص داو جونز 113.89 واحد یا 0.33 درصد بالا رفته است. این شاخص برای پنجمین روز پی در پی رشد را تجربه می‌کند. گذشته از شاخص جونز، شاخص اس اند پی نیز در روز جاری 0.1 درصد و نزدک کامپوزیت 0.18 درصد کم شده است. براساس آمار و ارقام موجود، دو شاخص اصلی مذکور در بالاترین سطح روزانه خود از آوریل سال گذشته تاکنون قرار دارند.

راز آسمان پایتخت

کیوساکی با اشاره به بهبود این شاخص‌ها، بیان کرده که بدهی ملی آمریکا همراه با بازار سهام رشد پیدا خواهد کرد و به همین دلیل بهتر است در بازار رمزارزها سرمایه گذاری بیشتری اتفاق بیفتاد.

صرافی اوکی اکسچنج از چه وجوهی برای مشتریان قابل توجه است؟

بازار رمزارزها هم اکنون در یک ثبات نسبی قرار گرفته و شرایط مناسبی برای انجام معاملات دارد. منتهی خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری باید از طریق بستر مناسب آن اتفاق بیفتاد. پلتفرم دانش بنیان اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های مناسب برای معامله بیت کوین و دیگر رمزارزهای معتبر بازار محسوب می‌شود. این صرافی ارز دیجیتال بالغ بر 700 رمزارز را لیست کرده و بستر امنی را برای معامله هر یک از آن‌ها به وجود آورده است. این مجموعه به دلیل برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته، کارشناسان باتجربه و خبره و امکانات مختلف و متنوع برای معامله رمزارزها توانسته نظر بالغ بر 1 میلیون مشتری را از سراسر کشور به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز