قیمت روز بیت کوین 29 تیر 1402/ پیش بینی رکوردشکنی دوباره رمزارز معروف

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 24 دلار دیگر افزایش قیمت داشت و به مرز 30 هزار و 38 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش نرخ هزار و 553 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بالا و پایین شدن دائمی نرخ بیت کوین و گیر افتادن آن در کانال 30 هزار دلاری باعث شده تا گروهی بر این باور باشند که رمزارز مذکور توان دستیابی به سقف قیمتی تاریخی خود را ندارد. تحلیلگران تکنیکال بازار رمزارزها بر این باورند که احتمالا بیت کوین امسال نتواند رکودشکنی داشته باشد و حدود یک سال دیگر به مرز 69 هزار دلاری خواهد رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پیزینو، تحلیلگر بازار رمزارزها، پیش بینی کرده که بیت کوین تا پایان سال میلادی جاری پایین کانال 50 هزار دلاری باقی خواهد ماند. به نظر پیزینو بعید است که بیت کوین کانال‌ 30 هزار دلاری را از دست بدهد و پایین محدوده 20 هزار دلاری قرار بگیرد، با این حال دلیل و اهرمی برای صعود قابل توجه نرخ این رمزارز نیز وجود ندارد. دلیل عدم کاهش قیمتی بیت کوین و کاهش احتمال ریزش آن به پایین محدوده 20 هزار دلاری، بالا رفتن میزان تقاضا از طرف سرمایه گذاران شخصی و نهادی است.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر بیت کوین برای پیشروی بیشتر در کانال 30 هزار دلاری، سد مستحکم 31 هزار دلاری را پیشرو دارد. در صورتی که رمزارز مذکور نتواند از این مرز قیمتی نیز عبور کند، احتمال کاهش نرخ آن تا مرز 28 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

دلایل عمده توجه ایرانیان به سایت اوکی اکسچنج کدام است؟

خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری باید با کسب اطلاعات قبلی و از بستر مناسب اتفاق بیفتاد. ایران به دلیل مسئله تحریم امکان استفاده از خدمات صرافی‌های معتبر و بین المللی را ندارد. با این حال داخل کشور سایت اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است که با پشتیبانی قوی، دریافت کارمزد منطقی، تامین امنیت و اطمینان و ارائه خدمات مناسب توانسته نظر بالغ بر 1 میلیون مشتری را از سراسر کشور به خود جلب کند. این مجموعه در هر ثانیه 12 خدمت مختلف به مشتریان خود ارائه می‌دهد. افراد به منظور استفاده از خدمات متنوع اوکی اکسچنج می‌توانند به سایت اصلی این مجموعه مراجعه داشته باشند یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 29 تیر 1402/ پیش بینی رکوردشکنی دوباره رمزارز معروف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز