قیمت روز بیت کوین 2 مرداد 1402/ احتمال ریزش سنگین نرخ رمزارز مشهور وجود دارد؟

لست سکند

بیت کوین ناتوان در حفظ کانال 30 هزار دلاری است و همچنان نتوانسته به صورت مداوم در این کانال قیمتی پیشروی داشته باشد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 783 دلار کم شده و به مرز 29 هزار و 317 دلاری رسیده است. این ارز دیجیتال طی یک هفته اخیر 632 دلار کاهش قیمتی داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند که بیت کوین در روزهای آتی یک حرکت گسترده قیمتی را آغاز خواهد کرد. اما این امکان وجود دارد که در جریان صعود قیمتی دچار اصلاح شود و ریزش سنگینی را تجربه کند. همین موضوع برخی از فعالان را نگران کرده است. در این خصوص یکی از معامله گران فعال بازار رمزارزها که با نام مستعار کریپتو نی شناخته می‌شود، به سرمایه گذاران بیت کوین هشدار داده است. کریپتو نی براساس تحلیل نمودار سه روز بیت کوین بیان کرده که هم اکنون یک الگوی دو قله در نمودار بیت کوین دیده می‌شود. در چنین حالتی احتمال سقوط بیت کوین دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شخص دیگر با نام نبراسکان گونر نیز از احتمال ریزش قیمت بیت کوین خبر داده است. گونر برای پیش بینی خود، به سقوط نمودار قیمتی بیت کوین پایین محدوده یک ماهه اخیر اشاره دارد.

راز آسمان پایتخت

برخی از معامله گران معتقدند که ریزش قیمت بیت کوین تا محدوده 27 هزار دلار خواهد بود. اما گروهی دیگر پیش بینی کرده‌اند در صورت ریزش نرخ بیت کوین، احتمال عقب نشینی آن تا محدوده 19 هزار دلار دور از انتظار نخواهد بود.

با سایت اوکی اکسچنج به صورت آنی معامله رمزارزی داشته باشید

خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری به شیوه‌های مختلف قابل انجام است که بعضی از آن‌ها وقت گیر بوده و برخی به صورت آنی هستند. مراجعه به وبسایت‌های معتبر و امن برای خرید و فروش بیت کوین یکی از روش‌های آنی محسوب می‌شود. در صورتی که ساکن ایران هستید، اوکی اکسچنج بهترین وبسایت داخلی است و درگاه امنی برای معاملات رمزارزی به حساب می‌آید. این پلتفرم خرید و فروش رمزارزی به صورت آنی و در کمترین زمان ممکن امکان معامله را برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از خدمت ویژه اوکی اکسچنج دیگر نیازی به انتظار برای قبول سفارش توسط یک مشتری نیست و شما مستقیما و بدون واسطه با خود سایت معامله خواهید کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز