قیمت روز بیت کوین 4 مرداد 1402/ نرخ رمزارز معروف در فروردین 1403 جهش خواهد داشت؟

لست سکند

بیت کوین باز هم در کانال 29 هزار دلاری عقب نشینی کرد و اندکی نگرانی معامله گران این رمزارز بیشتر شد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 60 دلار کم شد و به مرز 29 هزار و 171 دلاری رسید. عملکرد یک ماهه اخیر بیت کوین کاهش هزار و 99 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه قیمت بیت کوین طی سه روز قبل در مدار نزولی حرکت کرده است. اما با این وجود برخی موسسات شناخته شده تحقیقاتی، نسبت به صعود دوباره این ارز دیجیتال دلگرمی می‌دهند. اخیرا کارشناسان موسسه تحقیقاتی فاندسترت در یادداشتی اعلام کرده که با توجه به پویایی عرضه و تقاضا در شبکه بیت کوین، قیمت این رمزارز تا آوریل 2024، مصادف با فروردین 1403، تا محدوده 18 هزار دلاری پیش خواهد رفت. طبق گزارش‌ها، کارشناسان موسسه تحقیقاتی مذکور، عمدتا با پیش بینی موافقت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با راه اندازی صندوق قابل معامله در بورس برای معاملات نقدی بیت کوین چنین قیمتی را ارائه داده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تام لی، رئیس بخش تحقیقات موسسه فاندسترت، در یادداشتی اعلام کرده که راه اندازی صندوق قابل معامله در بورس برای معاملات نقدی بیت کوین بسیار روی نرخ این ارز دیجیتال اثرگذار است و تقاضای روزانه آن را به 125 میلیون دلار خواهد رساند. در واقع این شخص اذعان کرده برای اینکه تعادل در بازار بیت کوین برقرار شود باید قیمت بیت کوین در مدار صعودی حرکت کند. به همین دلیل احتمالا نرخ این رمزارز قبل از هاوینگ صعود قابل توجهی خواهد داشت.

اطلاعات برترین رمزارزهای بازار در اوکی اکسچنج

بررسی وضعیت بازار رمزارزها و جست و جوی قیمت تمامی ارزهای دیجیتال مهم کاری بسیار دشوار و زمانبر است. به همین دلیل بهتر است گزارش‌هایی که رمزارزهای برتر هفته یا ماه را مورد بررسی قرار می‌دهند، مطالعه شوند. البته هر گزارشی مناسب نیست و باید به منابع معتبری در این خصوص مراجعه داشت. اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب برای اطلاع از برترین‌های بازار رمزارز است و با استفاده از اطلاعات مندرج در وبلاگ این مجموعه به راحتی امکان معامله بهترین رمزارزها و کسب سود به وجود خواهد آمد. این سایت گذشته از ارائه اطلاعات به روز، امکان خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال معتبر را فراهم کرده است. ضمنا تیم پشتیبانی این مجموعه در کلیه زمینه‌های مرتبط همراه مشتریان و کاربران خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز