قیمت روز بیت کوین 9 مرداد 1402/ به زودی کاهش نرخ رمزارز معروف جبران می شود؟

لست سکند

نوسان بیت کوین در کانال 29 هزار دلاری ادامه دار شده و به نظر این رمزارز قدرت چندانی برای عبور از کانال مذکور ندارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 197 دلار بالا رفت و به مرز 29 هزار و 383 دلاری رسید. قیمت این ارز دیجیتال طی یک هفته اخیر 0.9 درصد افزایش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سقوط بیت کوین پایین مرز 30 هزار دلاری سبب شد تا التهابی کل کریپتو را فرا بگیرد. بیت کوین مدت‌هاست نتوانسته از کانال 29 هزار دلاری عبور کند و برای مدت طولانی در کانال 30 هزار دلاری باقی بماند. با این حال برخی از کارشناسان و معامله گران بیت کوین نسبت به آینده این رمزارز دیدگاه خوبی دارند. ریچل لین، مدیرعامل صرافی غیرمتمرکز مشتقات سین فیوچر، در اظهارات اخیر خود بیان کرده که احتمالا سقوط بیت کوین به پایین محدوده 30 هزار دلاری اصلاح کوتاه مدت در یک روند صعودی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گفته لین، با وجود اینکه بیت کوین پایین محدوده 30 هزار دلاری قرار گرفته است، اما همچنان کمبود آشکار فروش کال آپشن 30 هزار دلاری از طرف معامله گران نزولی دیده می‌شود. این موضوع نشان دهنده آن است که معامله گران نزولی منتظر عبور دوباره بیت کوین از مرز 30 هزار دلاری هستند و این مرز قیمتی را مقاومت جدی برای بیت کوین نمی‌دانند. لااقل طی کوتاه مدت بیت کوین سد 30 هزار دلاری را در هم خواهد شکست و وضعیت صعودی خواهد گرفت.

مختصری درباره هزینه‌ها و کمیسیون‌های دریافتی وب سایت اوکی اکسچنج بدانید

قبل از خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری لازم است ابتدا میزان کمیسیون صرافی یا وبسایت‌های معتبر فعال در این حوزه را در نظر بگیرید سپس به معامله بپردازید. یکی از سایت‌های معتبر که برای خرید و فروش هر ارز دیجیتال در ایران مناسب است، اوکی اکسچنج نام دارد. کمیسیون افتتاح، نگهداری، پشتیبانی و بستن حساب‌ها در این سایت رایگان اعلام شده است. این مجموعه درآمد خود را از طریق کمیسیون بازار و برداشت به دست می‌آورد. کمیسیون بازار اعلام شده در وبسایت اوکی اکسچنج برای سفارش گذار 0.1 درصد و برای جمع کننده سفارش 0.11 درصد است. هزینه‌های برداشت در این مجموعه نیز با توجه به نوع و شرایط انتخابی توسط مشتریان متغیر است و مشتریان می‌توانند مبلغ را در بخش برداشت مشاهده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز