قیمت روز بیت کوین 11 مرداد 1402/ همچنان بورس آمریکا با رمزارز مشهور در نبرد است

لست سکند

بیت کوین توانست اندکی از کاهش قیمتی چند روز اخیر را جبران کند و کانال 29 هزار دلاری را باز پس بگیرد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 641 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز 29 هزار و 843 رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین اولین روز ماه آگوست را قرمز رنگ به پایان رساند و امید سرمایه گذاران را گرفت. اما امروز با رشد مجدد توانست مجددا احساسات مثبت فعالان بازار رمزارزها را زنده کند. البته برخی از فعالان معتقدند که احتمالا این رشد قیمت موقتی است. طی چند روز اخیر احساسات حاکم بر بازار منفی بود. کارشناسان معتقدند که اقدام جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در شکل گیری این احساسات منفی و شرایط به وجود آمده موثر بوده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اخیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شکایتی را علیه ریچارد هارت، خالق پالس چین و توکن هگز، مطرح کرده که مجددا باعث افزایش نگرانی‌ها درباره تشدید اقدامات سرکوب گرانه این نهاد نظارتی شده است. از منظر تحلیل تکنیکال، در صورتی که این دل نگرانی‌ها ادامه داشته باشد و شرایطی برای صعود دوباره بیت کوین فراهم نشود، احتمالا فشار فروش در بازار این رمزارز تشدید شود و نرخ این ارز دیجیتال تا مرز 28 هزار و 600 دلاری کاهش پیدا کند. اما اگر بیت کوین دوباره حمایت شود و در مدار صعودی قرار بگیرد با مقاومت 29 هزار و 500 دلاری روبرو است و باید از این مرز قیمتی عبور کند. در واقع اگر بیت کوین بتواند دوباره به کانال 29 هزار دلاری برگردد و از این مرز قیمتی عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

اوکی اکسچنج؛ بستری کامل در حوزه رمزارزها

کاهش قیمت بیت کوین برای برخی از معامله گران مفید است و فرصت خرید بیشتر را برای آن‌ها فراهم می‌کند. البته هنگام خرید و فروش بیت کوین تنها توجه به قیمت روز آن کافی نیست و باید به وضعیت و عملکرد این رمزارز در ماه‌های گذشته توجه کرد و انواع تحلیل مربوط به این ارز دیجیتال را در نظر گرفت. اوکی اکسچنج مجموع اطلاعات مهم مربوط به ارز دیجیتال بیت کوین و دیگر رمزارزهای معتبر بازار را ارائه می‌دهد و افراد با چند کلیک امکان دسترسی به کلیه این اطلاعات را دارند. این سایت ضمن فراهم کردن اطلاعات مهم مربوط به رمزارزها، امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. تاکنون بیشتر از 1 میلیون نفر از ایرانیان از انواع خدمات اوکی اکسچنج استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز