قیمت روز بیت کوین 14 مرداد 1402/ شانس تایید صندوق قابل معامله رمزارز معروف چقدر شد؟

لست سکند

بیت کوین هنوز نتوانسته از مرز 29 هزار و 500 دلاری عبور کند و همچنان با این کانال قیمتی دست و پنجه نرم می‌کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 112 دلار بالا رفت و به مرز 29 هزار و 21 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین که از ابتدای سال 2023 تا سه هفته گذشته رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده بود، دچار ریزش قیمتی شد و پایین کانال 30 هزار دلاری قرار گرفت. از سه هفته گذشته تاکنون این ارز دیجیتال نتوانسته کانال 30 هزار دلاری را برای مدت طولانی نگه دارد. عملکرد یک ماهه اخیر این ارز دیجیتال حاکی از افت هزار و 428 دلاری آن است. با وجود گیر افتادن بیت کوین در کانال 29 هزار دلاری، همچنان برخی تحلیلگران و کارشناسان نسبت به راه افتادن ای تی اف اسپات بیت کوین و صعود دوباره نرخ آن امیدوار هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخیرا تحلیلگران بلومبرگ اینتلیجنس، طبق تحولات تازه صنعت رمزارزها، شانس تایید یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را تا 65 درصد تخمین زده‌اند. در حالی که چند ماه پیش شانس تایید این صندوق توسط همین تحلیلگران تنها یک درصد اعلام شده بود. این پیش بینی به دلیل نظرات و سخنان اخیر رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، پیشرفت‌های مدیر دارایی دیجیتال گری اسکیل و تایید درک شده اس ای سی از صرافی کویین بیس اصلاح شد.

راز آسمان پایتخت

این پیش بینی سبب شده تا برخی از سرمایه گذاران بیت کوین همچنان نسبت به صعود زودهنگام این رمزارز امیدوار باشند. اما فعالان تاکید دارند که باز هم باید نسبت به شرایط این ارز دیجیتال حساس بود و نهایت دقت را در معاملات آن به کار برد.

وبلاگ اوکی اکسچنج؛ بهترین منبع برای دستیابی به اطلاعات تازه رمزارزها

وبلاگ‌های آموزشی نقش بسیار مهمی برای تریدرها و معامله گران رمزارزها ایفا می‌کنند. در واقع هر چه شما اطلاعات کامل‌تر و به روزتری درباره شرایط بازار داشته باشید، برای خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و … موفق‌تر عمل خواهید کرد. پس لازم است ابتدا اطلاعات بروزرسانی شده رمزارزی مطالعه شود و سپس به معامله ارزهای دیجیتال پرداخت. وبلاگ اوکی اکسپنج با ارائه اطلاعات و آموزش‌های به روز، باعث آمادگی بیش از پیش معامله گران ایرانی شده است. برای دستیابی به اطلاعات وبلاگ اوکی اکسچنج کافی است با چند کلیک به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز