قیمت روز بیت کوین 22 مرداد 1402/ رمزارز مشهور در کانال 29 هزار دلاری باقی می ماند؟

با وجود اینکه بیت کوین همچنان در کانال 29 هزار دلاری نوسان دارد و شرایط آن برای صعود قیمت مساعد نیست اما برخی معتقدند که به زودی این ارز دیجیتال صعود نرخ قابل توجهی خواهد داشت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 30 دلار کم شد و به مرز 29 هزار و 378 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، یکی از تحلیلگران بازار رمزارزها با نام مستعار کردیبل کریپتو، در صفحه توئیتر خود اعلام کرده که بیت کوین برای یک صعود قیمتی قابل توجه آماده می‌شود. به نظر کردبیل، هم اکنون بیت کوین در حال تجربه نوسانات پایین است و این موضوع شروع فاز فشرده سازی رمزارز معروف را یادآور می‌شود که احتمالا در نتیجه آن امکان صعود قابل توجه فراهم خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته این تحلیلگر، نگرانی‌های گاوهای بیت کوین درباره رکود بی‌مورد است. در واقع هم اکنون بیت کوین در حال تجمیع است و به زودی حرکت صعودی آن آغاز خواهد شد. به نظر این تحلیلگر، تا زمانی که سطوح پشتیبانی کلیدی بیت کوین حفظ می‌شود نمی‌توان نسبت به صعود دوباره نرخ این رمزارز بدبین بود و باید منتظر یک حرکت خیره کننده از آن باشیم.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر بیت کوین در فتح کانال 29 هزار و 500 دلاری ناتوان ظاهر شده و هنوز نتوانسته این مرز قیمتی را باز پس گیرد. از منظر فنی، در صورتی که باز هم قیمت بیت کوین کاهش پیدا کند، دستیابی به محدوده 29 هزار و 500 دلاری و تداوم صعود دشوار خواهد شد.

آشنایی با یکی از درگاه‌های مناسب ایرانی برای معامله ارزهای دیجیتال

از آنجایی که بسیاری از فعالان و تحلیلگران اذعان کرده‌اند احتمالا در آینده بازار رمزارزها بیش از پیش گسترش پیدا خواهد کرد، این روزها سرمایه‌گذاران زیادی در حال ورود به این بخش هستند. معامله رمزارزها همچون خرید و فروش بیت کوین مانند ارزهای فیات نیست و همه چیز به صورت مجازی و در بستر آنلاین اتفاق می‌افتاد. بنابراین اگر قصد ورود به این بخش و تجربه دنیای کریپتو را دارید کافی است به درگاه‌های معتبر رمزارزی مراجعه کنید. کاربرانی که در ایران حضور دارند نیز امکان معامله ارزهای دیجیتال را دارند و برای این کار می‌توانند به وبسایت اوکی اکسپنج سر بزنند. وبسایتی با سابقه بیشتر از پنج سال که بالغ بر 700 رمزارز را نیز لیست کرده است. این مجموعه با  نیروی‌های پشتیبانی زبده توانسته همواره پاسخگوی مشتریان خود باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز