قیمت روز بیت کوین 24 مرداد 1402/ پادشاه رمزارزها در چه صورت به کانال 30 هزار دلاری خواهد رسید؟

امروز بیت کوین در مدار افزایشی حرکت کرد اما همچنان نتوانسته از مرز 29 هزار و 400 دلاری عبور کند. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 3 دلار بیشتر شده و در محدوده 29 هزار و 359 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، نرخ بیت کوین برخلاف تصور برخی از معامله گران و سرمایه گذاران سرسخت آن، همچنان پایین محدوده 30 هزار دلاری دست و پا می‌زند و حتی نتوانسته به مقاومت کلیدی 29 هزار و 650 دلاری برسد. با این حال این رمزارز سرمایه گذاران بزرگ خود را ناامید نکرده و پایین کانال 29 هزار دلاری هم نرفته است. در حال حاضر بیت کوین برای رسیدن به مرزهای بالاتر قیمتی باید از محدوده 29 هزار و 450 دلاری عبور کند. در صورتی که این رمزارز بتواند مرز مذکور را پشت سر بگذارد، مقاومت سرسخت 29 هزار و 500 دلاری را پیش رو خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما در صورتی که بیت کوین به کاهش قیمتی تمایل بیشتری داشته باشد و پایین محدوده حمایتی 29 هزار و 100 دلاری قرار بگیرد، احتمال عقب نشینی آن تا کانال 28 هزار دلاری به وجود خواهد آمد.

راز آسمان پایتخت

با وجود تمام نوسانات قیمتی بیت کوین، همچنان این ارز دیجیتال بیشترین میزان تسلط و بیشترین حجم بازار را نسبت به دیگر رمزارزها در اختیار دارد. براساس آخرین اطلاعات موجود از این ارز دیجیتال، حجم معاملات 24 ساعته آن 23.39 درصد بالا رفته و به رقم 12 میلیارد و 179 میلیون و 389 هزار و 464 دلاری رسیده است.

بهترین راه برای معامله رمزارزها در ایران

خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری کاری آسانی است و متقاضیان معامله رمزارزی کافی است با گوشی یا لپ تاپ خود به اینترنت متصل شده تا از طریق یک درگاه مناسب، معاملات رمزارزی داشته باشند. ایرانیان به دلیل مسائل تحریمی و محدود شدن روابط بین الملل امکان استفاده از خدمات صرافی‌های معتبر رمزارزی را ندارند، در مقابل درگاهی مانند اوکی اکسچنج تمامی خدمات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال را به آن‌ها ارائه می‌دهد. افراد به منظور بهره مندی از خدمات اوکی اکسچنج ابتدا باید در این سایت ثبت نام کرده و فرآیند احراز هویت را سپری کنند، سپس در صورت تایید شدن هویت آن‎‌ها، با شارژ کیف پول خود، امکان خرید و فروش هر نوع ارز دیجیتالی را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 24 مرداد 1402/ پادشاه رمزارزها در چه صورت به کانال 30 هزار دلاری خواهد رسید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز