قیمت روز بیت کوین 1 شهریور 1402/ فشار فروش در شبکه رمزارز مشهور

لست سکند

با وجود اینکه قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 186 دلار بالا رفته و به مرز 25 هزار و 996 دلاری رسیده است، اما همچنان امیدواری چندانی نسبت به تداوم روند صعودی وجود ندارد و هر آن امکان ریزش دوباره این ارز دیجیتال وجود خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تغییر در روند اقتصاد جهانی و رشد بازدهی اوراق قرضه، باعث شده تا فشار فروش در بازار بیت کوین افزایش پیدا کند و همین امر سبب شود تا عده‌ای نسبت به آینده قیمتی این ارز دیجیتال امید چندانی نداشته باشند. هم اکنون بیت کوین توانسته خود را تا نزدیکی محدوده 26 هزار دلاری بکشاند، اما برخی فعالان و معامله گران اعتقاد دارند احتمالا بیت کوین برای مدتی در این محدوده قیمتی نوسان خواهد داشت. سپس در صورتی که فشار فروش این رمزارز همچنان بالا بماند، احتمال ریزش دوباره آن و عقب نشینی از کانال 25 هزار دلاری قوت خواهد گرفت. طبق تحلیل‌های انجام شده، اگر بیت کوین محدوده حمایتی 25 هزار و 400 دلاری را از دست بدهد، احتمالا تا مرز 22 هزار و 650 دلاری عقب نشینی خواهد کرد. در صورتی که این رمزارز نتواند مرز 22 هزار و 650 دلاری را نیز حفظ کند، امکان کاهش آن تا محدوده 20 هزار و 590 دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر تحلیلگران و فعالان بازار رمزارزها، تنها در صورتی می‌توان نسبت به صعود قیمتی بیت کوین و رسیدن آن به مرز 30 هزار دلاری امیدوار بود که دوباره این ارز دیجیتال محدوده 28 هزار و 830 دلاری را به دست آورده و از آن عبور کند. در چنین  حالتی امکان صعود وجود دارد.

ویژگی سایت رمزارزی مناسب کدام است؟

به منظور معامله رمزارزها و خرید و فروش بیت کوین، ثبت نام در وبسایت‌های رمزارزی مطمئن بهتر است. این سایت‌ها به نحوی امنیت اطلاعات و معاملات را تامین می‌کنند و به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان هستند. همچنین در صورت بروز مشکل در جریان معامله رمزارزها، امکان کسب اطلاع و تماس با پشتیبان‌های وبسایت‌های معتبر وجود خواهد داشت. اوکی اکسچنج یکی از سایت‌های معتبر رمزارزی در ایران است که امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. بالغ بر 1 میلیون ایرانی به این سایت اعتماد کرده و از خدمات آن بهره برده‌اند. این سایت به دلیل داشتن تیم پشتیبانی قوی و امنیت مناسب مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز