قیمت روز بیت کوین 5 شهریور 1402/ ارز دیجیتال معروف برای صعود به چه کاتالیزوری احتیاج دارد؟

لست سکند

بیت کوین همچنان بالای محدوده 26 هزار دلاری قرار دارد اما از روز گذشته تاکنون نتوانسته رشد یا کاهش قیمتی قابل توجهی را داشته باشد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 16 دلار بیشتر شده و به مرز 26 هزار و 33 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین از کاهش 159 دلاری خبر می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، در نشست اقتصادی جکسون هول اعلام کرد که این بانک با وجود بهبود شرایط تورمی همچنان روی هدف 2 درصدی خود پافشاری می‌کند و در همین خصوص در صورت لزوم احتمالا نرخ بهره را بالا خواهد برد. ارائه چنین سخنانی وضعیت بازار رمزارزها را متزلزل کرد و باعث شد تا سرمایه گذاران به خروج سرمایه از این بخش روی آورند و به بازارهای بدون ریسک وارد شوند. با توجه به سخنان مقام ارشد بانک مرکزی آمریکا، به نظر برخی از فعالان و سرمایه گذاران بازار رمزارزها، در شرایط کنونی تنها تایید یک ای تی اف اسپات بیت کوین مانند کاتالیزور صعودی عمل خواهد کرد و باعث قرارگیری بیت کوین در مدار صعودی خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پاول خطاب به افرادی که در حوزه اقتصادی فعال هستند و اخبار اقتصادی را دنبال می‌کنند اعلام کرده که این مجموعه با قدرت تمام هدف کاهش تورم تا مرز 2 درصد را دنبال می‌کند. فدرال رزرو سال گذشته نیز سیاست‌های انقباضی را به شدت گسترش داد و همین موضوع سبب شد تا تورم آمریکا از اوج به سمت پایین حرکت کند. با وجود اینکه پیشرفت خوبی در زمینه کنترل تورم حاصل شده اما به نظر فدرال رزرو نرخ کنونی همچنان بسیار بالا است.

معامله رمزارزی و بهره مندی از تخفیفات در سایت‌های معتبر

خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و دیگر رمزارزها از سایت‌های معتبر مزایای زیادی دارد. معمولا مشتریان ثابت سایت‌های معتبر رمزارزی گذشته از داشتن امنیت کافی برای معامله ارزهای دیجیتال امکان بهره مندی از تخفیف کارمزدی برای انجام معاملات این چنینی را دارند. اوکی اکسچنج یکی از این سایت‌های معتبر است که توانسته تا حدود زیادی نظر کاربران ایرانی را به خود جلب کند. این مجموعه هر چند مدت یک بار تخفیفات کارمزدی برای مشتریان خود ارائه می‌دهد تا آن‌ها با قیمت مناسب و امنیت کافی امکان معامله هر ارز دیجیتالی را داشته باشند. کاربران ایرانی به منظور بهره مندی از این تخفیف‌ها بهتر است به وبسایت اوکی اکسچنج سر بزنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز