قیمت روز بیت کوین 2 شهریور 1402/ روند نزولی رمزارز معروف متوقف شد؟

لست سکند

بیت کوین در روز جاری وضعیت مساعدی داشت و بالای محدوده 26 هزار و 500 دلاری قرار گرفت. این ارز دیجیتال در لحظه بازگشایی 26 هزار و 589 دلار قیمت داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، قبلا فعالان و معامله گران بازار رمزارزها پیش بینی کرده بودند که جریان نزولی این بخش متوقف خواهد شد و قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در مدار صعودی قرار خواهد گرفت. البته صعود قیمت بیت کوین قابل توجه نیست و هنوز خطر این رمزارز معروف را دنبال می‌کند. به نظر فعالان و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، اصلاحات بیت کوین به پایان رسیده و همین مورد سبب شده تا نرخ این ارز دیجیتال در شرایط ثبات نسبی قرار بگیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز فعالان و معامله گران پیش بینی کرده‌اند که فشار فروش در بازار بیت کوین تا حد زیادی کم خواهد شد و جریان سرمایه بابا خواهد رفت. زمانی هم که نسبت جریان سرمایه بالا برود، یک نقطه بالقوه برای افزایش قیمت رخ خواهد داد. البته این یک پیش بینی است و این احتمال نیز وجود دارد در اثر کاهش فروش، رشد قیمت فوری بیت کوین رخ ندهد.

راز آسمان پایتخت

در هر صورت، هر اتفاقی که در بازار بیت کوین رخ بدهد، دارندگان این رمزارز بسیار موفق به نظر می‌رسند. زیرا برخی از کارشناسان معتقدند به زودی توازن جهانی به نفع انواع پول دیجیتال و بازار رمزارزها بهم خواهد خورد و این بخش رشد بیش از پیش را تجربه خواهد کرد. بنابراین بهتر است معامله گران و دارندگان این ارز دیجیتال هنگام نزول‌های یکباره هیجانی رفتار نکنند و ارز دیجیتال خود را نگه دارند.

اوکی اکسچنج؛ درگاهی مناسب برای معامله رمزارزها در ایران

در صورتی که ساکن کشور ایران هستید و مایل به خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری از داخل کشور و تحت یک بستر امنیتی مناسب هستید، بهتر است به وبسایت اوکی اکسچنج سر بزنید. این سایت تاکنون توانسته باعث جلب توجه بیشتر از 1 میلیون مشتری داخلی شود و فضای لازم و امنیتی را برای معامله بیت کوین و دیگر رمزارزهای معتبر و معروف بازار فراهم کند. در صورت بروز مشکل در جریان معامله ارزهای دیجیتال، تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج همواره کنار مشتریان خواهد بود و به آن‌ها برای رفع هر چه سریع‌تر مشکلات کمک خواهد کرد. ضمنا این تیم در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات مشتریان در حوزه ارزهای دیجیتال هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز