قیمت روز بیت کوین 7 شهریور 1402/ سطوح قیمتی مهم برای رمزارز معروف کدام است؟

لست سکند

بیت کوین در روز جاری اندکی رشد قیمتی را تجربه کرد اما از محدوده 25 هزار دلاری بالاتر نرفت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 8 دلار بالا رفت و در محدوده 25 هزار و 996 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال طی هفت روز گذشته 164 دلار رشد قیمت را تجربه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر تلاش بیت کوین نتیجه داده و این ارز دیجیتال توانسته بالای سطح مقاومتی 26 هزار و 500 دلاری قرار بگیرد. هم اکنون نهنگ‌های بازار بیت کوین تلاش می‌کنند تا محدوده 25 هزار و 500 دلاری را حفظ کنند و به سمت کانال‌های بالاتر قیمتی حرکت داشته باشند. در حال حاضر و با توجه به نرخ کنونی بیت کوین، نزدیک‌ترین مقاومت برای این ارز دیجیتال در محدوده 26 هزار و 100 دلاری قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که قیمت بیت کوین مایل به نزول بیشتر باشد، احتمالا این ارز دیجیتال میانه کانال 25 هزار دلاری را از دست خواهد داد و به حمایت 25 هزار و 400 دلار عقب نشینی خواهد کرد. اگر بیت کوین نتواند این مرز حمایتی را حفظ کند احتمالا نرخ آن کاهش بیشتری را تجربه می‌کند و احتمالا تا محدوده 24 هزار و 800 دلاری عقب نشینی داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

با وجود نوسان قیمتی بیت کوین و شرایط شکل گرفته در بازار رمزارزها، همچنان این ارز دیجیتال پیشتاز است و در رده اول بازار قرار دارد. براساس آخرین گزارش‌ها هم اکنون نرخ تسلط بیت کوین نسبت به دیروز 0.09 درصد بالا رفته و به مرز 48.73 درصدی رسیده است.

احراز هویت در وب سایت اوکی اکسچنج چقدر زمان می‌برد؟

افرادی که مایل به خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بهتر است به درگاه معتبر برای این کار مراجعه داشته باشند. اوکی اکسچنج یک درگاه ایرانی برای معامله رمزارزهای مختلف است که کاربران برای معاملات رمزارزی خود فرآیند احراز هویت و ثبت نام را سپری کنند. احراز هویت در سایت اوکی اکسچنج در ساعات کاری انجام شده و معمولا کمتر از 1 ساعت اتفاق خواهد افتاد. ساعات کاری این مجموعه 8 و 30 دقیقه صبح تا 23 و 30 دقیقه است و کاربران در این زمان می‌توانند برای احراز هویت اقدام کنند. چنانچه در جریان ثبت نام و سپری کردن احراز هویت مشکلی به وجود بیاید، تیم پشتیبانی مجموعه به آن‌ها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز