قیمت روز بیت کوین 9 شهریور 1402/ فدرال رزرو سد راه صعود قیمتی رمزارز معروف می شود؟

لست سکند

بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 38 دلار کاهش قیمت پیدا کرد و به مرز 27 هزار و 237 دلاری رسید. با وجود اینکه برد شرکت گرس اسکیل از سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا دستاورد بزرگی محسوب می‌شد و باعث صعود دوباره قیمت رمزارزهای مختلف شد، اما همچنان فدرال رزرو مانع بزرگی در مسیر بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا کریپتوپوتیتو درباره روند صعود یا نزول کریپتو گزارشی ارائه داده است. مایک مگ گلون، تحلیلگر بلومبرگ اینتلیجنس، در مصاحبه با کریپتوپوتیتو بیان کرده که دیر یا زود درخواست‌های مربوط به راه اندازی صندوق قابل معامله در بورس برای معاملات اسپات یا نقدی بیت کوین تایید می‌شوند. اما همچنان نمی‌توان به صعود قابل توجه بازار رمزارزها امیدوار بود و این امکان وجود دارد که فدرال رزرو موانعی بر سر راه ارزهای دیجیتال به وجود آورد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته مک گلون، در صورت تداوم اقدامات سخت گیرانه بیشتر بانک‌های مرکزی در نقاط مختلف دنیا، احتمال فشار نزولی بیشتر برای بیت کوین و بازار سهام دور از انتظار نخواهد بود. با وجود اینکه فدرال رزرو بارها اعلام کرده قصد کاهش سختگیری درباره سیاست‌های پولی را دارد، اما عملا این موضوع رخ نخواهد داد. زیرا فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را دنبال می‌کند و این موضوع مسلتزم سخت گیری بیشتر در حوزه پولی است.

راز آسمان پایتخت

با وجود این مسائل، اکنون وضعیت بازار رمزارزها روبراه است. طبق آخرین گزارش‌ها، حجم معاملات 24 ساعته بیت کوین 52.63 درصد کم شده و در محدوده 14 میلیارد و 529 میلیون و 802 هزار و 20 دلاری قرار دارد.

برترین رمزارزهای هفته کدامند؟

در صورتی که مایل به ورود به بازار رمزارزها هستید و نمی‌خواهید فقط به خرید و فروش بیت کوین بپردازید، بهتر است به وبلاگ اوکی اکسچنج سر بزنید. این مجموعه هر هفته اطلاعات رمزارزهای برتر بازار را منتشر می‌کند تا معامله گران به راحتی امکان انجام معاملات را داشته باشند. در حال حاضر وبلاگ این مجموعه اطلاعات رمزارزهای برتر هفته را منتشر کرده و طبق این اطلاعات معامله گران بهتر است در هفته جاری ارز دیجیتال بیت کوین، تون، مونرو و کوانت را در نظر داشته باشند و تحرکات آن‌ها را مورد بررسی قرار بدهند تا بتوانند سود بیشتری از این بخش به دست آورند. امکان معامله تمامی این رمزارزها از طریق درگاه اوکی اکسچنج وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز