قیمت روز بیت کوین 13 شهریور 1402/ گاوهای بازار مانع از کاهش قیمت رمزارز معروف شدند

لست سکند

بیت کوین همچنان در کانال 25 هزار دلاری دست و پا می‌زند و این تاب آوری ارز دیجیتال شناخته شده برای کارشناسان و فعالان قابل توجه است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 47 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 25 هزار و 931 دلاری قرار دارد. بیت کوین طی یک هفته اخیر 0.2 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ارز دیجیتال، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، علی رغم فشار نهادهای نظارتی به دلیل مشکلات کلان اقتصادی و مواردی این چنینی، همچنان قیمت بیت کوین بالای محدوده 25 هزار و 800 دلاری قرار دارد. در واقع گاوهای این بازار مانع از کاهش بیشتر نرخ این ارز دیجیتال شده‌اند و تاب آوری رمزارز مذکور را افزایش داده‌اند. از منظر تکنیکال کاران، بیت کوین تمایل بیشتری به کاهش قیمتی دارد و دامنه صعودهای موقت آن جزئی و ضعیف بوده است. با این حال تا زمانی که بیت کوین سطح حمایت کلیدی 25 هزار و 400 دلاری را حفظ کند، دچار نزول شدیدی نخواهد شد و معامله گران آن آسودگی خاطر بیشتری دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما در صورتی که قیمت بیت کوین پایین محدوده کلیدی 25 هزار و 400 دلاری قرار بگیرد، احتمال عقبگرد آن تا کانال 24 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود. در صورتی که قیمت بیت کوین کانال 25 هزار دلاری را از دست بدهد، احتمالا تا مرز 24 هزار و 600 دلاری عقب نشینی خواهد کرد. اگر بیت کوین نتواند این محدوده قیمتی را نیز حفظ کند، احتمال کاهش آن تا مرز 24 هزار و 150 دلاری دور از انتظار نخواهد بود. هم اکنون معامله گران این ارز دیجیتال در تلاش هستند تا نرخ آن را به سمت کانال 27 هزار دلاری سوق بدهند.

مراحل ثبت سفارش در اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری از طریق وبسایت مستلزم گذراندن مراحلی است. در صورتی که مایل به انجام معاملات رمزارزی از طریق درگاه اوکی اکسچنج باشید ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کرده و احراز هویت کنید. پس از آن نوبت به شارژ ریالی حساب خواهد بود. سپس باید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای آن ثبت سفارش انجام دهید. در صورتی که در جریان انجام هر یک از این مراحل با مشکل یا سوالی مواجه شدید، تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج پاسخگوی سوالات شما خواهد بود و مشکل شما را در اسرع وقت برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز