قیمت روز بیت کوین 16 شهریور 1402/ قرارگیری رمزارز معروف در تقاطع مرگ

لست سکند

بیت کوین همچنان با کانال 25 هزار دلاری دست و پنجه نرم می‌کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 62 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز 25 هزار و 748 دلاری رسیده است. این ارز دیجیتال طی یک هفته گذشته همچنان در مدار نزولی حرکت کرد و 406 دلار کاهش قیمتی داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین هم اکنون در مرز حیاتی و مهمی قرار گرفته است. هم اکنون قیمت بیت کوین پایین مرز مهم 25 هزار و 800 دلاری قرار دارد و در صورت تداوم روند نزولی امکان عقب نشینی آن به کانال‌های پایین‌تر دور از انتظار نیست. بررسی تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد که تقاطع مرگ برای بیت کوین شکل گرفته و این احتمال وجود دارد نرخ بیت کوین پایین محدوده 25 هزار دلاری قرار بگیرد. تنها امیدواری فعالان بازار رمزارزها تایید درخواست‌های راه اندازی صندوق قابل معامله نقدی بیت کوین در بورس توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است که این مورد قیمت رمزارز معروف را در مدار صعودی قرار بدهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی که به هر دلیلی بیت کوین بتواند مرز 25 هزار و 800 دلاری را باز پس گیرد و بالای این محدوده باقی بماند، احتمال صعود آن‌ها وجود خواهد داشت و به نظر دوباره این ارز دیجیتال به مرز 26 هزار دلاری خواهد رسید. هم اکنون حجم معاملات 24 ساعته بیت کوین نسبت به روز گذشته 7.82 درصد بالا رفته و به مرز 10 میلیارد و 931 میلیون و 80 هزار و 682 دلاری رسیده است. ارزش کل بازار رمزارز معروف حول و حوش 501 میلیارد و 490 میلیون و 512 هزار و 503 دلاری قرار گرفت.

اطلاعات روز درباره بازار رمزارزها را از کجا به دست آوریم؟

کسب اطلاعات درباره بازار رمزارزها قبل از آغاز خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین و … ضروری است. در صورتی که در ایران حضور دارید بهتر است از طریق وبسایت اوکی اکسچنج اطلاعات لازم را درباره ارز دیجیتال مورد نظر خود کسب کرده و سپس به خرید و فروش بپردازید. بهترین راه به دست آوردن اطلاعات جدید درباره به روزترین اخبار، آموزش‌ها و تحلیل‌ها، بخش بلاگ اوکی اکسچنج است. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات به روز از طریق وبلاگ این مجموعه از طریق وبلاگ اوکی اکسچنج نیستید، بهتر است به شبکه‌های اجتماعی این مجموعه، تلگرام و اینستاگرام، سر بزنید و از اخبار لحظه‌ای کریپتو آگاه شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز