قیمت روز بیت کوین 19 شهریور 1402/ نرخ ارز دیجیتال معروف صعود پیدا خواهد کرد؟

لست سکند

بیت کوین همچنان در محدوده 25 هزار و 800 دلاری قرار دارد، اما همچنان نتوانسته به مرز 26 هزار دلاری برسد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 12 دلار کم شده و در محدوده 25 هزار و 860 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال در یک ماه اخیر 3 هزار و 572 دلار کاهش قیمتی را تجربه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، یکی از تحلیلگران مشهور بازار رمزارزها روز گذشته در پستی در پلتفرم ایکس اعلام کرده که هر روزه افراد زیادی به بیت کوین علاقه نشان می‌دهند. وی در این پست اعلام کرده که هر روز 527 هزار آدرس جدید در شبکه بیت کوین در حال ایجاد بوده و از این لحاظ میزان علاقه به رمزارز معروف بازار به بالاترین حد رسیده است. به نظر تداوم این شرایط روی رشد قیمت ارز دیجیتال مذکور اثرگذار خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

از منظر تحلیلگران تکنیکال، در صورتی که بیت کوین طی 24 تا 48 ساعت آینده بتواند کندل روزانه خود را بالای محدوده 26 هزار دلاری ببندد، احتمالا نرخ آن تا مرز 26 هزار و 800 دلاری پیش برود. به علاوه در صورتی که مونتوم صعودی بیت کوین تداوم پیدا کند، احتمالا نرخ این ارز دیجیتال در دو هفته آینده تا مرز 28 هزار و 200 دلاری افزایش پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

اگر بیت کوین توان عبور از کانال 26 هزار دلاری را در بازه زمانی ذکر شده نداشته باشد، احتمال ریزش نرخ آن تا مرز 25 هزار و 300 دلاری دور از انتظار نیست. در صورتی که این سطح حمایتی از دست برود، احتمالا قیمت بیت کوین تا محدوده 24 هزار دلاری عقب نشینی خواهد کرد.

معامله آسان رمزارزها از طریق مراجعه به بخش تبادل سریع سایت اوکی اکسچنج

در صورتی که شرایط کنونی را برای خرید و فروش بیت کوین مناسب می‌دانید، بهتر است در سایت اوکی اکسچنج ثبت نام کرده و بعد از احراز هویت با شارژ کیف پول خود به معامله بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری بپردازد. در صورتی که مایل به خرید و فروش رمزارزهای مختلف در مدت زمان کم هستید، بهتر است به بخش تبادل سریع این سایت مراجعه کنید. در این سایت امکان معامله ارزهای دیجیتال در کمترین زمان ممکن وجود دارد. اگر در جریان معامله رمزارزها از طریق تبادل سریع دچار مشکل شوید، کارشناسان باتجربه و خبره اوکی اکسچنج به شما کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز