قیمت روز بیت کوین 21 شهریور 1402/ خرید در نرخ کنونی سودآور است؟

لست سکند

بیت کوین بعد از 24 ساعت حیاتی، توانست مجددا مرز 25 هزار و 800 دلاری را باز پس بگیرد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 708 دلار بالا رفته و در محدوده 25 هزار و 811 دلاری قرار دارد. این رمزارز مشهور در یک هفته اخیر 94 دلار رشد قیمتی را تجربه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر بیت کوین توانسته از رنج قیمتی 25 هزار و 500 دلاری خارج شده و به نظر به زودی نرخ این رمزارز بیشتر خواهد شد. به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، این خروج از محدوده 25 هزار و 500 دلاری به دلیل شورت اسکوییز اتفاق افتاده است. البته هنوز بیت کوین نتوانسته کانال جدید قیمتی را تست کند. با این وجود تریدری با نام هورس اعلام کرده که باقی ماندن بیت کوین در کانال 25 هزار دلاری فرصت مناسبی برای خرید کوتاه مدت است. به اعتقاد هورس، این محدوده قیمتی وسوسه کننده است و باعث به دام افتادن فروشندگان بیت کوین خواهد شد. ضمنا خرید در کانال قیمتی مذکور نسبت ریسک به ریوارد خوبی برای سرمایه گذاران پوزیشن‌های لانگ خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هم اکنون حجم معاملات بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 112.32 درصد بالا رفته و به مرز 17 میلیارد و 655 میلیون و 953 هزار و 133 دلاری رسیده است. ارزش کل بازار این رمزارز نیز امروز نسبت به روز قبل 0.5 درصد کم شده و در محدوده 501 میلیارد و 275 میلیون و 227 هزار و 700 دلاری قرار دارد.

چگونه از تخفیفات اوکی اکسچنج بهره ببریم؟

خرید و فروش بیت کوین با برخورداری از تخفیفات جذابیت بیشتری دارد. سایت اوکی اکسچنج شرایطی را فراهم کرده تا معامله گران ایرانی امکان برخورداری از تخفیفات رمزارزی را داشته و سپس به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. معامله گران به منظور برخورداری از تخفیف سایت اوکی اکسچنج باید در آن ثبت نام کرده و سپس به شهر جوایزش مراجعه کنند. در این بخش گردونه‌ای وجود دارد که فعالان حوزه رمزارزها با کسب امتیاز کافی امکان چرخاندن آن و بهره مندی از تخفیفات متنوع را دارند. امتیازهای معامله گران در اوکی اکسچنج همان وفاداری آن‌ها به این سایت است. اگر مشتری تمامی معاملات رمزارزی خود را از این سایت انجام بدهد یا آن را به دوستان خود معرفی کند، به راحتی امکان کسب امتیاز و امتحان کردن شانس خود را خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز