قیمت روز بیت کوین 27 شهریور 1402/ پادشاه ارزهای دیجیتال در پی فتح کانال 27 هزار دلاری

لست سکند

بیت کوین تا محدوده 26 هزار و 900 دلاری پیش رفته و به نظر قصد فتح کانال 27 هزار دلاری را دارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 427 دلار بالا رفته و به مرز 26 هزار و 933 دلاری رسیده است. این ارز دیجیتال طی یک هفته گذشته 7.36 درصد رشد پیدا کرده و به نظر کارشناسان این شرایط تداوم داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین بعد از پشت سر گذاشتن محدوده 26 هزار و 200 دلاری توانست در روند صعودی مداومی قرار بگیرد. اکنون این ارز دیجیتال معروف کانال 26 هزار و 800 دلاری را نیز پشت سر گذاشته و در صورتی که بتواند این مرز قیمتی را حفظ کند احتمالا وارد کانال 27 هزار دلاری و محدوده‌های قیمتی بالاتر خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هم اکنون نزدیک‌ترین سطح مقاومتی بیت کوین محدوده 27 هزار دلاری است. اگر این ارز دیجیتال بتواند از محدوده مذکور عبور کند، احتمالا تا مرز 27 هزار و 500 دلاری پیش خواهد رفت. اگر بیت کوین بتواند بالای مرز 27 هزار دلاری قرار بگیرد، احتمالا گاوهای بازار تقویت خواهند شد. اگر بیت کوین بتواند از نیمه کانال 27 هزار دلاری بگذرد، پس از آن محدوده 28 هزار دلاری را تست خواهد کرد. اما اگر این ارز دیجیتال نتواند محدوده قیمتی کنونی را حفظ کند، احتمالا تا مرز 26 هزار و 500 دلاری عقب نشینی خواهد داشت و در صورت از دست دادن این مرز حمایتی هم تا مرز 26 هزار و 200 دلاری نیز نزول پیدا خواهد کرد.

درباره قدمت سایت اوکی اکسچنج و دلایل مشهور شدن آن بیشتر بدانید

بیشتر از پنج سال پیش سایت ایرانی برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مهم بازار به نام اوکی اکسچنج به وجود آمد. این سایت به منظور جلب رضایت مشتریان تمامی تمهیدات امنیتی را فراهم کرده و با داشتن پشتیبانی 24 ساعته توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. تاکنون بالغ بر 1 میلیون کاربر ایرانی بازار رمزارزها از خدمات این سایت بهره برده‌اند. این سایت در هر ثانیه 12 خدمت متفاوت به کاربران خود ارائه می‌دهد. افرادی که مایل به استفاده از خدمات اوکی اکسچنج هستند کافی است در این مجموعه ثبت نام و احراز هویت داشته باشند و سپس به راحتی و با چند کلیک از خدمت مورد نظر در این سایت استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز