شرایط وام 150 میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران + مبلغ اقساط

لست سکند

بانک مهر ایران به منظور خرید کالای راحت‌تر مشتریان خود، وام 150 میلیون تومانی تحت عنوان طرح «کالا کارت» تدارک دیده است. این تسهیلات قرض الحسنه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریانی که مایل به دریافت تسهیلات 150 میلیون تومانی قرض الحسنه بانک مهر ایران هستند، با این مبلغ تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه را دارند. اشخاص قبل از دریافت این تسهیلات باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. هر چند این وام قرض الحسنه است و سودی ندارد اما به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افرادی که شرایط دریافت این تسهیلات را دارند باید ضامن رسمی ارائه بدهند. حداکثر دوره بازپرداخت این تسهیلات به 24 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد تعیین شده، میزان هر قسط به 6 میلیون و 513 هزار و 738 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، 6 میلیون و 329 هزار و 720 تومان است و جمع رقم وام و سود آن، 157 میلیون و 889 هزار و 720 تومان اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

بانک مهر ایران با چه هدفی شکل گرفت و اکنون چند شعبه فعال دارد؟

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف و مبانی دین اسلام و رشد هر چه بیشتر فرهنگ قرض الحسنه و تعمیق این سنت در جامعه براساس موازین بانکداری کشور شکل گرفت و از زمان آغاز به کار تاکنون انواع خدمات بانکداری اسلامی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

هم اکنون این مجموعه توانسته با گسترش دامنه فعالیت خود، 504 شعبه فعال ایجاد و رضایت 14 میلیون و 270 مشتری را جلب کند. تعداد حساب‌های قرض الحسنه افتتاح شده در این بانک به 20 میلیون و 271 هزار و 5 فقره می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز