شرایط وام 100 میلیون تومانی بانک سینا + مبلغ اقساط

لست سکند

خرید محصولات و لوازم خانگی با توجه به شرایط کنونی به نقدینگی زیادی احتیاج دارد و به همین دلیل افراد از تسهیلات مرتبط با این حوزه استقبال می‌کنند. اخیرا بانک سینا به منظور حمایت از مشتریان و همچنین تولیدکنندگان کالاهای ایرانی طرح «انتخاب سینا» را تدارک دیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک سینا که قصد خرید کالاهای ایرانی را دارند می‌توانند از وام 100 میلیون تومانی خرید کالای این مجموعه استفاده کنند. البته با این مبلغ تنها امکان خرید کالاهای ایرانی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سینا وجود دارد. متقاضیان باید بدانند که به ازای هر 50 میلیون تومان تسهیلات؛ یک ضامن کسر از حقوق نیاز دارند. بنابراین برای سقف مبلغ تسهیلات چهار ضامن رسمی احتیاج است. سود این تسهیلات برحسب سقف و دوره بازپرداخت آن بین چهار تا 17 درصد خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور به 60 ماه می‌رسد. وام گیرندگان طی مدت زمان پرداخت اقساط امکان استفاده از سپرده خود را ندارند. ضمنا 15 درصد از مبلغ تسهیلات تا زمان پرداخت تمامی اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ سقف تسهیلات، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط 2 میلیون و 485 هزار و 258 تومان است. کل سود تسهیلات به 49 میلیون و 115 هزار و 455 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 149 میلیون و 215 هزار و 455 تومان است.

روند پرداخت وام

فرآیند دریافت حواله این تسهیلات نیز بدین شکل است که متقاضی باید به یکی از فروشگاه طرف قرارداد بانک مراجعه کرده و کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب کند. پس از انتخاب کالا یا کالاها، حال نوبت به دریافت پیش فاکتور و ارائه آن به یکی از شعب بانک می‌رسد. پس از انجام این مورد و در صورت واجد شرایط بودن، مبلغ تسهیلات وایز شده و فرآیند تحویل کالا اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز