شرایط دریافت وام 5 و 20 میلیون تومانی بانک کارگشایی چیست؟

مشتریان بانک کارگشایی که مایل به دریافت وام هستند می‌توانند از طریق ترهین مقدار مشخصی طلا، تسهیلات دریافت کنند. وام‌های ارائه شده توسط بانک کارگشایی 5 میلیونی قرض الحسنه و 20 میلیونی در قالب قرارداد جعاله هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، به منظور دریافت وام 5 میلیون تومانی بانک کارگشایی، متقاضیان باید همراه با مدارک هویتی، 25 گرم طلای تزئینی یا ساخته شده به بانک ارائه دهند. برای دریافت وام جعاله 20 میلیونی نیز باید 50 گرم طلا نزد بانک به امانت گذاشت. پرداخت اقساط هر دو نوع وام به صورت ماهانه نیست و وام گیرندگان باید اصل مبلغ به همراه سود آن را سالیانه به بانک بازگردانند. وام 5 میلیون تومانی بانک کارگشایی با سود چهار درصدی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. البته علاوه بر سود چهار درصدی، 7 درصد کارمزد نیز به این نوع تسهیلات تعلق می‌گیرد. با توجه به مبلغ سود و هزینه‌های مذکور، وام گیرنده در انتهای سال باید 5 میلیون و 550 هزار تومان به بانک بازگرداند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما سود تعیین شده برای وام جعاله 20 میلیون تومانی، 23 درصد اعلام شده است. سود تعیین شده برای این مبلغ تسهیلات بیشتر از وام 5 میلیون تومانی است، اما به دلیل رهن‌های مورد نیاز برای آن همچنان مخاطبان زیادی دارد و اشخاص زیادی برای دریافت آن درخواست می‌دهند.

قبل از دریافت وام از بانک کارگشایی به نکات زیر توجه داشته باشید

متقاضیان این نوع تسهیلات باید در نظر داشته باشند که حتما اصل پول و سود آن در موعد مشخص به بانک پس بدهند وگرنه متحمل جریمه دیرکرد خواهند شد. لازم به ذکر است که ترهین بانک حتما باید طلاهای تزئینی و ساخته شده، از هر نوع، باشد وگرنه این بانک سکه طلا را به عنوان ضمانت قبول نخواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز