شرایط دریافت وام مشاغل بانک پارسیان

افرادی که مشتری بانک پارسیان هستند و به خرید دفتر محل کار خود تمایل دارند بهتر است از تسهیلات «خرید واحدهای خدماتی» این مجموعه استفاده کنند. مبلغ این نوع تسهیلات 70 درصد ارزش ارزیابی شده ملک تا سقف ضوابط جاری بانک است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، واحدهای خدماتی که مجوز فعالیت دارند، به منظور در اختیار داشتن محل کار خود می‌توانند از طریق قرارداد مشارکت مدنی، تسهیلات خرید واحدهای خدماتی را دریافت کنند. با این تسهیلات امکان خرید دفتر کار برای وکلا، پزشکان، سردفتران اسناد رسمی، مدیران دفاتر روزنامه و مهندسان وجود دارد. در صورتی که فرد ملکی را برای تبدیل به محل کار خود در نظر گرفته باشد، باید بداند طبق قوانین بانک پارسیان، قدمت آن نباید از 10 سال بیشتر باشد. مشتریانی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که جواز کسب و فعالیت خود را به بانک ارائه دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

حداکثر زمان تعیین شده برای بازپرداخت این تسهیلات، 7 سال اعلام شده و نحوه پرداخت آن با توجه به شرایط وام گیرنده و مقرری بانک، تدریجی ماهانه است.

راز آسمان پایتخت

بانک پارسیان با چه هدفی شکل گرفت و چشم انداز آینده آن چیست؟

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام از اسفندماه سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک با هدف توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع، به ویژه خودروسازی و صنعت‌های وابسته به آن، تسهیلات و تدوین و همچنین اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین به علاوه تامین مالی زیربخش‌های ساخت، تجارت و مصرف ایجاد شد.

مدیران و مسئولان بانک پارسیان در نظر دارند تا با ارائه خدمات متنوع پولی، بانکی و انواع تسهیلات تکلیفی و طرح‌های تسهیلاتی، رضایت حداکثری تمامی ذی نفعان را به دست آورده و سهم بیشتری از بازار داخلی کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز