قیمت روز بیت کوین 30 شهریور 1402/ نرخ رمزارز مشهور به مرز 30 هزار دلاری خواهد رسید؟

لست سکند

بیت کوین همچنان در پایین محدوده 27 هزار و 100 دلاری قرار دارد و هنوز نتوانسته این محدوده قیمتی را پشت سر بگذارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 28 دلار بالا رفته و به مرز 27 هزار و 18 دلاری رسیده است. بررسی قیمت این ارز دیجیتال طی یک هفته گذشته رشد 1.45 درصدی آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، ارز دیجیتال معروف بالاخره توانست از کانال 25 هزار دلاری عبور کند و به سرعت محدوده‌های 26 هزار دلاری را پشت سربگذارد و به محدوده 27 هزار دلاری برسد. به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، نشست روز گذشته کمیته بازار آزاد فدرال در صعود قیمتی بیت کوین موثر بوده و دلیل اصلی ورود آن به کانال 27 هزار دلاری است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بیت کوین برای تداوم صعود و رفتن به کانال 28 هزار دلاری باید مقاومت کلیدی 27 هزار و 500 دلاری را پشت سر بگذارد. در صورتی که این ارز دیجیتال موفق به عبور از محدوده قیمتی مذکور شود، مسیر برای صعود آن به سمت محدوده 28 هزار و 200 دلاری هموار خواهد شد. براساس نمودارهای موجود، هم اکنون محدوده‌های 27 هزار و 500 دلاری و 28 هزار و 200 دلاری مرزهای مقاومتی کلیدی بیت کوین محسوب می‌شوند. اگر بیت کوین موفق به عبور از این مرزهای قیمتی شود احتمالا به سمت مرز 29 هزار و 500 دلاری و سپس کانال 30 هزار دلاری حرکت خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

اما در صورتی که بیت کوین مجددا عقب نشینی داشته باشد، احتمالا به سمت کانال 25 هزار دلاری یا محدوده‌های پایین‌تر باز خواهد گشت.

در اوکی اکسچنج با کمترین کارمزد معامله کنید و جایزه ببرید!

در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین در شرایط کنونی هستید، بهتر است به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید. زیرا در حال حاضر از طریق اوکی اکسچنج امکان معاملات و انتقال دارایی‌ها با کارمزد اندک وجود دارد. ضمنا افرادی که از طریق درگاه اوکی اکسچنج به خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انتقال آن‌ها بپردازند، امکان شرکت در قرعه کشی 100 میلیون تومانی این مجموعه را دارند. اوکی اکسچنج یک درگاه ایرانی رمزارزی است که خدمات متنوعی را در این حوزه به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. این درگاه تاکنون توانسته به خوبی امنیت اطلاعات و دارایی مشتریان را فراهم و نظر مثبت آن‌ها را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز