قیمت روز بیت کوین 4 مهر 1402/ رمزارز مشهور در کانال 26 هزار دلاری گیر افتاده است!

لست سکند

بیت کوین همچنان در کانال 26 هزار دلاری نوسان دارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به رز قبل 0.28 درصد بیشتر شده و به مرز 26 هزار و 265 دلاری رسیده است. این رمزارز طی یک هفته اخیر 2.36 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، نوسان قیمتی بیت کوین همچنان ادامه دارد، با این وجود نشانه‌های زیادی از صعود دوباره قیمت این ارز دیجیتال خبر می‎‌دهند. تمایل شرکت‌ها و موسسات بزرگ در سطح جهان به بیت کوین و بازار رمزارزها سبب شده تا معامله گران جزئی و حقیقی توجه بیشتری به این بخش داشته باشند و نسبت به آینده رمزارزها ابراز امیدواری کنند. اخیرا مایکل سیلور، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران مایکرواستراتژی، بیان کرده که این شرکت 5 هزار و 445 بیت کوین دیگر خریداری کرده است. ارزش این میزان بیت کوین به 147.3 میلیون دلار می‌رسد. طبق گفته سیلور، این شرکت برای خرید هر واحد بیت کوین میانگین 27 هزار و 53 دلار هزینه کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس داده‌های از قبل اعلام شده و گفته سیلور، تاکنون شرکت مایکرواستراتژی 158 هزار و 245 بیت کوین به ارزش 4.68 میلیارد دلار را خریداری کرده است. در صورتی که قیمت بیت کوین را 26 هزار و 50 دلار درنظر بگیریم در حال حاضر ارزش دارایی بیت کوینی این مجموعه به 4.11 میلیارد دلار می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون این رمزارز در مرکز توجه قرار دارد ولی با این وجود رشد قیمتی قابل توجهی برای آن رخ نداده است. با این وجود برخی نرخ‌های کنونی را برای خرید و ذخیره سازی بلندمدت مناسب می‌دانند و اکنون به معامله می‌پردازند.

چه درگاه‌هایی برای خرید و فروش رمزارزها مناسب محسوب می‌شوند؟

خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری نیازمند پیدا کردن درگاه مناسب و ثبت نام در آن است. معاملات رمزارزی در درگاه‌های معتبر قوانینی دارند که باید رعایت شوند. معمولا درگاه‌های معتبر و مناسب در شرایطی اجازه خرید و فروش رمزارزهای مختلف را صادر می‌کنند که قبلا در آن ثبت نام و احراز هویت انجام شده باشد. به منظور احراز هویت باید چند مرحله مختلف پشت سر گذاشته شود و در صورت موفقیت آمیز بودن آن امکان معامله رمزارزهای گوناگون وجود دارد. اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های مناسب معامله رمزارزی است که با داشتن پروتکل‌های امنیتی مناسب توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز