قیمت روز بیت کوین 6 مهر 1402/ بهترین زمان خرید رمزارز مشهور از دیدگاه یک تحلیلگر

لست سکند

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.15 درصد بیشتر شده و به مرز 26 هزار و 403 دلاری رسیده است. این رمزارز طی یک هفته اخیر مدام در کانال 26 هزار دلاری نوسان داشت. هم اکنون حجم بازاری این ارز دیجیتال پرطرفدار 515.2 میلیارد دلار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، همچنان بیت کوین در حال دست و پا زدن در نرخ 26 هزار دلاری است. اما برخی از تحلیلگران و کارشناسان معروف معتقدند که این سطح قیمتی برای خرید مناسب است و فعالان باید دست به کار شوند. اخیرا کریپتو بیرد، یکی از تحلیلگران معروف بازار رمزارزها، پیش بینی جدیدی درباره این بخش ارائه داده و بیان کرده که پایان ماه سپتامبر یکی از زمان‌های مناسب خرید بیت کوین محسوب می‌شود. این تحلیلگر به داده‌های تاریخی بیت کوین توجه دارد و معتقد است که از لحاظ تاریخ، همیشه بیت کوین در ماه سپتامبر ضعیف‌ترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته، به همین دلیل خرید این رمزارز در ماه مذکور بهتر به نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کریپتو بیرد در بیان پیش بینی خود به نوعی به الگوهای چرخه‌ای بازار ارز دیجیتال اشاره دارد و به صراحت بیان می‌کند که این رمزارز در محدوده زمانی به خصوصی از سال بهتر از دیگر زمان‌ها عمل می‌کند.

راز آسمان پایتخت

با این وجود تنها از منظر تاریخی نمی‌توان به خرید بیت کوین پرداخت. معمولا وضع قوانین جدید توسط فدرال رزرو یا اتحادیه اروپا درباره بازار رمزارزها این بخش را تحت تاثیر قرار می‌دهد و گاهی این موضوع باعث کاهش رونق بازار رمزارزها می‌شود.

مختصری درباره کارمزد معاملاتی رمزارزها در درگاه اوکی اکسچنج بدانید

در صورتی که مایل به معامله بیت کوین در شرایط کنونی هستید و زمان حاضر را برای خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزهای مورد نظر خود مناسب می‌دانید به چند طریق امکان انجام چنین کاری را دارید که یکی از آن‌ها، مراجعه به سایت اوکی اکسچنج است. سایت اوکی اکسچنج به دلیل داشتن امنیت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته و همچنین کارمزد منطقی یک درگاه کاربردی برای معاملات رمزارزی کاربران ایرانی محسوب می‌شود. مشتریانی که مایل به انجام معامله رمزارزی از طریق این درگاه هستند می‌توانند مقدار دقیق کارمزد خود را در فاکتورشان مشاهده کنند. بخشی از مبلغ این کارمزد به صندوق بیمه اوکی اکسچنج انتقال پیدا می‌کند که با وجود آن دارایی مشتریان کاملا امن و محفوظ بماند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز