قیمت روز ارز دیجیتال 13 شهریور 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

با وجود کاهش قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و دیگر رمزارزها، برخی از کشورهایی که با تورم شدید دست و پنجه نرم می‌کنند به شدت از این بازار و انواع رمزارزها استقبال می‌کنند. اخیرا تیم پژوهشی صرافی کوکوین در این خصوص تحقیقی ارائه داده که نتایج آن نشان می‎‌دهد مردم کشور ترکیه به شدت از رمزارزها استقبال کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ارز دیجیتال، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، طبق یک نظرسنجی که توسط تیم پژوهشی کوکوین انجام شده، میزان پذیرش بازار رمزارزها در کشور ترکیه به شدت در حال رشد است. این کشور طی چند سال اخیر دچار تورم شدیدی شده و به همین دلیل مردم ترک به منظور حفظ ارزش سرمایه خود به انواع سرمایه گذاری، از جمله خرید ارزهای دیجیتال، می‌پردازند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق نظرسنجی صورت گرفته توسط کوکوین نشان داده که میزان پذیرش ارزهای دیجیتال در کشور ترکیه طی یک سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و از 40 درصد به 52 درصد افزایش پیدا کرده است. براساس گزارش منتشر شده، ارزش لیر ترکیه بر اثر تورم شدید این کشور بیشتر از 50 درصد کم شده و همین موضوع سبب شده تا این مردم از رمزارزها به منظور حفظ ارزش دارایی‌های خود استفاده کنند. به گفته اعضای تیم پژوهشی کوکوین، این گزارش‌ها در برزیل و نیجریه نیز نتایج مشابهی داشته است. زیرا مردم این کشورها نیز با تورم زیادی سروکار دارند و تمام روش‌ها را برای حفظ ارزش دارایی خود به کار می‌برند که روی آوردن به بازار در حال گسترش رمزارزها یکی از این روش‌ها محسوب می‌شود. در واقع بازار رمزارزها یکی از بهترین روش‌ها برای در امان ماندن از تورم به حساب می‌آید.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون قیمت ارزهای دیجیتال مهم بازار در مدار نزولی قرار گرفته است. در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 2 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 635 دلاری قرار دارد. قیمت ارز دیجیتال مذکور در یک هفته گذشته 11 دلار کاهش را تجربه کرد. طبق تحلیل ارائه شده از کاماریلا، در صورتی که نرخ این رمزارز از محدوده مقاومتی اولیه هزار و 650 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

بایننس کوین یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مهم است که امروز برخلاف بیت کوین و اتریوم، صعود قیمتی را تجربه کرد. این ارز دیجیتال در هفت روز قبل کاهش قیمتی 3 دلاری داشته است. بر طبق تحلیل کاماریلا، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی اولیه 216 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز