قیمت روز ارز دیجیتال 11 شهریور 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت ارز دیجیتال معروف و دیگر رمزارزها تحت تاثیر نوسانات اقتصادی، همواره در حال تغییر است. با این وجود از آنجایی که سهم دارایی‌های مجازی در آینده چشم گیر خواهد بود و بازار رمزارزها نیز گسترش پیدا خواهند کرد، همچنان دولت‌ها و موسسات گوناگونی در حال بررسی ارزهای دیجیتال و قبول آن‌ها هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، این روزها دولت‌های مختلف، حتی دولت چین، نیز به بررسی بیشتر بازار رمزارزها می‌پردازد و مسائل حقوقی پیرامون این نوع دارایی‌ها را بررسی می‌کند. یکی از دادگاه‌های مردمی چین اخیرا گزارشی درباره قانونی بودن دارایی‌های مجازی منتشر کرده و در آن به بررسی ویژگی‌های حقوقی این نوع دارایی‌ها پرداخته است. طبق این گزارش، با وجود ممنوعیت ارزهای دیجیتال در چین، دارایی‌های مجازی در چارچوب فعلی همچنان قانونی هستند. لازم به ذکر است که دادگاه‌های مردمی چین به صورت مستقل فعالیت دارد و هیچ سازمان اداری یا عمومی در کار آن مداخله نمی‌کند. معمولا این دادگاه‌های چینی به مسائل کیفری، مدنی، اداری و اختلافات اقتصادی رسیدگی می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دولت چین در طی سال‌های گذشته که بخش کریپتو بیش از پیش گسترش پیدا کرد، تمامی فعالیت‌های مرتبط با آن را مغایر با قوانین کشورش دانسته و ممنوع کرد و حتی در سال‌های گذشته مانع از فعالیت صرافی‌های رمزارزی معتبر شد. با وجود اقدامات دولت چین ضد بازار رمزارزها، دادگاه‌های مختلف این کشور مواضع مخالفی را نسبت به این اقدامات دولت در پیش گرفته و نسبت به بیت کوین و دیگر دارایی‌های دیجیتال منطعف‌تر برخورد داشته‌اند.

راز آسمان پایتخت

امروز بازار شرایط نسبتا بهتری داشت و بیشتر رمزارزهای معروف بازار در مدار صعودی حرکت کردند. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز قبل 11 دلار بیشتر شده و در محدوده هزار و 634 دلاری قرار دارد. این رمزارز طی یک ماهه اخیر 208 دلار کاهش قیمتی را تجربه کرده است. طبق تحلیل کلاسیک‌ها، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی هزار و 638 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

کاردانو، دیگر رمزارز معروف بازار، نیز امروز صعودی شد. هم اکنون قیمت کاردانو در مقایسه با دیروز 0.33 درصد بالا رفته و به مرز 0.25 دلار رسیده است. این ارز دیجیتال طی 30 روز اخیر 2.19 درصد کاهش قیمت داشت. براساس تحلیل ارائه شده از کلاسیک‌ها، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مقاومت 0.25 دلار عبور کند، زمینه برای رشد هر چه بیشتر آن فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز