قیمت روز آهن 30 مهر 1402/ همه چیز درباره پروفیل آبرو

پروفیل آبرو-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

نادوانی یا پروفیل آبرو یکی از مقاطع فولادی پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز، ساختمان، ویلا، برج، بناهای مختلف و …، است. پروفیل آبرو گذشته از کاربرد معمول در بخش‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. استحکام فونداسیون، ساخت چارچوب و همچنین پنجره و درب ساختمان‌ها از جمله موارد استفاده پروفیل آبرو هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، پروفیل آبرو با ورق سیاه و گالوانیزه ساخته می‌شود. معمولا پروفیل آبرو برای مصارف عمومی را با درصد بیشتری از ورق گالوانیزه تولید می‌کنند. به طور کلی پروفیل آبرو به منظور کنترل، جمع آوری و انتقال باران و برف کاربرد دارد. به همین دلیل در ساخت محیط‌های گاوداری، مرغداری و گلخانه، پارکینگ و سقف آن برای مدیریت جریان آن، اتصال ساندویچ پنل‌‌های سقفی، ساخت درهای ام دی اف و چوبی و همچنین سقف شیروانی و غیرشیروانی از این نوع پروفیل استفاده می‌کنند.

چند نوع پروفیل آبرو در بازار وجود دارد؟

به طور کلی پروفیل آبرو به دو نوع لندنی یا فتیله‌ای و جعبه‌ای تقسیم می‌شود. پروفیل لندنی یکی از انواع رایج پروفیل است که ضخامت آن به 0.4 میلی‌متر می‌رسد و معمولا در طول سه متری به بازار عرضه می‌شود. معمولا کاربران این پروفیل به منظور مقاوم سازی بیشتر سقف‌ها، تعدادی از آن‌ها را به هم وصل کرده و بخش‌های اضافه را حذف می‌کنند. پروفیل لندنی یکی از مدل‌های فراوان در بازار است که مشتریان زیادی هم دارد.

نوع دیگر پروفیل، آبرو جعبه‌ای است که در ظاهر زیباتر از نوع لندنی است. معمولا این نوع پروفیل برای ساخت سازه‌های لوکس و گران قیمتی مانند رستوران‌ها و برج‌های مدرن کاربرد دارد. ضخامت این نوع پروفیل نیز 0.4 میلی‌متر بوده و مقاومت آن در مقابل رطوبت بیشتر از مدل لندنی است.

راز آسمان پایتخت

بهترین درگاه برای خرید پروفیل آبرو کدام است؟

افرادی که برای ساخت و ساز خود به هر نوع از این پروفیل‌ها احتیاج دارند بهتر است به وبسایت آهن ملل سر بزنند. این مجموعه انواع پروفیل را برای مشتریان موجود کرده است.

جدول زیر قیمت به روزرسانی شده انواع پروفیل‌ها را نشان می‌دهد؛

https://ahanmelal.com/steel-profile-square-tube/flashing-profile-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز