قیمت روز آهن 27 مهر 1402/ مزیت های مورد توجه سپری آهنی

تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از عناصر تقویت کننده سازه‌های مختلف سپری آهنی است. معمولا استفاده از این محصول در ساختن ساختمان‌ها گذشته از آن که باعث تقویت می‌شود تا حد زیادی وزن آن را هم کاهش می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، سپری آهنی مانند تیرآهن بال و جان دارد، تنها تفاوتش با تیرآهن‌ها در تعداد بال و جان است. در برخی موارد با برش یک تیرآهن از وسط، در امتداد طول، سپری آهنی به دست می‌آید. ساختار این محصول شبیه حرف تی انگلیسی است و به همین دلیل فعالان حوزه صنعت و فولاد آن را با نام پروفیل تی نیز می‌شناسند. دیواره‌ این محصول با لبه آن مساوی بوده و به همین دلیل گریدهای مختلفی که برای این محصول در نظر گرفته شده، طبق اندازه دیواره یا لبه آن بوده و برحسب میلی‌متر است.

سپری‌های آهنی موجود در بازار معمولا ضخامتی بین 0.9 میلی تا 2.5 میلی‌متری دارند. معمولا فعالان حوزه‌های مختلف صنعت و فولاد از سپری آهنی با ضخامت 2 میلی‌متری بیشتر استفاده می‌کنند. بازاریان فعال در حوزه آهن آلات و فولاد به سپری آهنی با ضخامت 2 میلی‌متری، نمره دو می‌گویند.

انواع سپری آهنی

سپری آهنی از لحاظ مختلفی دسته بندی می‌شود که یکی از آن‌ها ظاهر است. سپری آهنی به لحاظ شکل سه نوع ساق پا مساوی، فلنج و ارتفاع بالا دسته بندی می‌شود. سپری آهنی ساق پا مساوی، آن سپری است که عرض و ارتفاع برابری دارند. سپری آهنی فلنج نابرابر، به سپری گفته می‌شود که ارتفاع آن نصف عرض است. سپری آهنی با ارتفاع بسیار بالا در مقایسه با عرض آن هستند که معمولا در دیوارها به کار برده می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

عوامل موثر روی قیمت سپری آهنی

سپری نسبت به دیگر محصولات فولادی چندان شناخته شده نیست اما فعالان عرصه صنعتی گریدهای مختلف، مخصوصا سپری آهنی با ضخامت 2 میلی‌متری، را مورد استفاده قرار می‌دهند. همانطور که گفته شد این محصول در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند بنابراین می‌توان گفت که بسته به ضخامت این محصولات، قیمت آن‌ها متفاوت خواهد بود. گذشته از ضخامت سپری آهنی، مواردی مانند نرخ آهن، نرخ ارز، هزینه حمل و نقل آن از کارخانه تا مقصد، نرخ فولاد، اخبار مهم سیاسی و اقتصادی و… نیز روی قیمت تمام شده این محصول اثر دارند.

معتبرترین منبع برای آگاهی از قیمت روز سپری آهنی

از آنجایی که نرخ ارز و قیمت آهن آلات همواره نوسان زیادی دارد، باید قبل از خرید این قبیل محصولات نرخ آن را از این منبع معتبر استعلام کرد. آهن ملل منبع معتبری برای بررسی نرخ روز سپری آهنی است. در صورتی که مایل به خرید این محصول در هر گریدی باشید، کارشناسان آهن ملل راهنمایی و مشاوره لازم را به شما ارائه خواهند داد.

جدول زیر قیمت به روز رسانی شده سپری آهنی در ابعاد مختلف را نشان می‌دهد؛

https://ahanmelal.com/steel-t-bars-studs-angles/steel-t-bar-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز