قیمت روز آهن 25 مهر 1402/ بهترین تیرآهن موجود در بازار کدام است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

کارخانه فولاد ناب تبریز یکی از تولیدکنندگان تیرآهن براساس استانداردهای ملی و جهانی مورد تایید است. تیرآهن ناب تبریز در ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، بدون تردید یکی از مصالح پرکاربرد در ساخت و سازها تیرآهن است که با متریال، وزن و ابعاد مختلف در بازار وجود دارد. تیرآهن به دلیل تحمل تنش‌های حاصل از نیروهای برشی و لنگر خمشی در بارگذاری سازه مورد توجه قرار دارد. تیرآهن‌ها از دو بخش تشکیل شده‌اند که جان و بال نامیده می‌شوند. جان تیرآهن به دو قسمت اصلی و بخش میانی آن گفته می‌شود. بال تیرآهن نیز کناره‌ها و لبه‌های آن هستند.

روش تولید تیرآهن

این محصولات پرکاربرد در ساخت و سازها، به روش نورد گرم تولید می‌شوند و مقطع عرضی معینی دارند. به منظور ساخت این محصول ابتدا کوره‌هایی را برای انجام عملیات با دمای هزار و 100 درجه سانتی گراد آماده می‌کنند. سپس شمش‌های آهنی را توسط یک جک هیدرولیکی در دریف‌های تعیین شده این کوره‌ها قرار می‌دهند. پس از ان با عملیات نورد توسط جریان گردابی این محصولات را آماده می‌کنند. بعد از رسیدن دمای شمش‌ها به مقدار مورد نظر، آن‌ها را به سمت خط تولید می‌فرستند. حال نوبت به ارسال شمش‌های پخته شده به مرحله رافینگ است.

در مرحله رافینگ قطر شمش‌ها کم شده و طول آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. در پایان کار از قیچی متراژ برای برش محصولات استفاده می‌کنند. تیرآهن‌های تولیدی طبق استانداردهای موجود برش داده شده و بعد از آن در بندیل‌هایی با وزن مشخص بسته بندی می‌شوند. لازم به ذکر است که تیرآهن به دو شکل کوپال و برنول برش داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

سایزبندی تیرآهن ناب تبریز

تیرآهن ناب تبریز نیز به همین شکل تولید و روانه بازار می‌شود. تاکنون کارخانه فولاد ناب تبریز توانسته تیرآهن‌های استاندارد به بازار عرضه و نیاز متقاضیان را به خوبی تامین کند. کارخانه فولاد ناب تبریز همواره تلاش کرده تا از بهترین متریال برای تولید انواع تیرآهن استفاده کند. هم اکنون این شرکت به تولید تیرآهن‌هایی با سایزهای 10 و 12 و اندازه‌های 14 و 16 می‌پردازد.

چه عواملی روی قیمت تیرآهن تبریز موثر هستند؟

عوامل زیادی روی قیمت تیرآهن ناب تبریز موثر هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به ویژگی‌های ساختاری و فیزیکی این محصول اشاره کرد. گذشته از این مورد، قیمت ارز به خصوص دلار، نفت و حامل‌های انرژی، نرخ مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این محصولات، قیمت شمش، سنگ آهن، هزینه‌های حمل و نقل برای انتقال این محصولات از کارخانه به مقصد، میزان عرضه و تقاضای این قبیل محصولات به بازار و رخدادهای سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی اثرگذار روی نرخ تیرآهن ناب تبریز موثر هستند.

افرادی که مایل به خرید این تیرآهن از مرکز معتبر آهن ملل هستند، کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

جدول زیر قیمت روز انواع تیرآهن ناب تبریز را نشان می‌دهد؛

https://ahanmelal.com/beam/ipe-beam-price/foolad-nab-tabriz-beam

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز