قیمت روز آهن آلات و نبشی آهنی 26 فروردین 1402

پروفیل‌ها موادی هستند که اشکال ثابت و مختلفی مانند زاویه راست، لوله‌ای و غیره دارند. این محصولات در صنایع گوناگونی استفاده می‌شوند. می‌توان آن‌ها را مستقیما به عنوان یک محصول نهایی یا با کمی تغییرات مورد مصرف قرار داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پروفیل‌ها به جهت کاربرد گسترده، هریک، بخشی از زندگی انسان را پوشش می‌دهند. قاب تخت، قاب پنجره، کلید، قاشق، نرده و بسیاری از محصولات دیگر که در ساخت آن‌ها به پروفیل نیاز است. نبشی آهنی از جمله پروفیل‌های پرمصرف در بازار آهن محسوب می‌شود. در ادامه کاماپرس با شرحی دقیق‌تر به معرفی این محصول می‌پردازد.

نبشی آهنی چیست؟

یک پروفیل زاویه‌ای یا L شکل است که به طور گسترده در سازه‌های ساختمانی و ساخت‌وسازهای مهندسی مانند تیرهای خانه، تیرهای کشتی، کوره‌های صنعتی و غیره استفاده می‌شود. نبشی آهنی، نوار بلندی است که به صورت دو ضلع عمود برهم قرار می‌گیرد. این پروفیل‌ها براساس ظاهر، به دو نوع نبشی بال مساوی و بال نامساوی تقسیم می‌شوند. از جمله کارخانه‌های تولید کننده این محصول می‌توان به فولاد ناب تبریز، نبشی نور آریان فولاد، نبشی سافا و گروه صنعتی شکفته اشاره کرد.

مزایای نبشی آهنی و کاربرد آن در صنایع

علی‌رغم طراحی ساده آن، این قطعه ثابت کرده که جزء قابل اعتمادی برای صنایع مختلف است. یکی از مزایای مهم استفاده از پروفیل زاویه‌ای این است که در ساخت تجهیزات هزینه‌ را برای تولیدکننده و مصرف‌کننده به شدت کاهش می‌دهد. پروفیل زاویه‌ای در صنعتی استفاده می‌شود که به دوام و یکپارچگی ساختاری نیاز باشد. به عنوان مثال، این قبیل محصولات با سایز 50 تا 150 به دلیل ایجاد مقاومت بالا، تحمل بار و سازگاری با شرایط محیطی، در ساخت پل‌ها و مسیرهای عابر پیاده مصرف می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

تعیین قیمت نبشی آهنی

موارد زیادی قیمت این محصول را تغییر می‌دهد. هرچه اندازه نبشی بزرگ‌تر باشد به لحاظ تحمل بار و وزن بیشتر، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. علاوه‌بر آن، عوامل خارجی مانند قیمت جهانی سنگ آهن، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات ارز، تحولات سیاسی و اقتصادی از دیگر فاکتورهای تاثیرگزار در اعمال هزینه نهایی نبشی آهنی است. کاربران می‌توانند جهت آگاهی از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات فولادی  به وبسایت آهن ملل مراجعه کنند. کارشناسان این مجموعه نیز آماده پاسخگویی به سوالات خریداران به صورت تلفنی نیز هستند.

جدول زیر برخی از پرفروش‌ترین محصولات فولادی را شامل می‌شود:

منبع: https://ahanmelal.com/steel-t-bars-studs-angles/steel-angle-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز