قیمت دلار 350 تومان ارزان شد/ توقف دلار در نیمه اول کانال 29 هزار تومانی

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها امروز شنبه سوم آبان ماه 1399 قیمت دلار در بازار غیر رسمی ارز 350 تومان کاهش یافت.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز به وضعیتی دچار شده که از یک سو توان شکستن دوباره مرز 30 هزار تومان را ندارد و از سوی دیگر برای ریزش شدید و پایین رفتن از کانال 29 هزار تومان نیز شتابی از خود نشان نمی دهد.

در اولین روز هفته و در حالی که بازار در افت طبیعی بین دو تعطیلی قرار گرفته و معاملات رونق چندانی ندارد، بازار ارز اندکی از افزایشی را که روز پنجشنبه در حساب دلار ذخیره کرده بود پس داد و قیمت دلار به نیمه اول کانال 29 هزار تومان بازگشت.

صحبت با معامله گران ارزی نشان می دهد آنها نتوانسته اند از آخرین مناظره بایدن و ترامپ نیز به نتیجه قطعی درباره پیروزی یکی از این دو نامزد برسند و ریسک خرید یا فروش دلار کماکان بسیار بالا است.

بنابه اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز شنبه سوم آبان 99 با 350 تومان کاهش مواجه شده و  به ۲۹,۴۰۰ (بیست و نه هزار و چهارصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۲ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

یورو گران شد

در مقابل نرخ یورو امروز با افزایش ۰.۳۷ درصدی، از ۳۵,۱۷۳ (سی و پنج هزار و یکصد و هفتاد و سه ) تومان به ۳۵,۳۰۴ (سی و پنج هزار و سیصد و چهار ) تومان رسید.

درهم امارات (حواله) که با دلار نوسانات هماهنگی دارد امروز با کاهش ۱.۱۱ درصدی، از ۸,۲۱۰ (هشت هزار و دویست و ده ) تومان به ۸,۱۲۰ (هشت هزار و یکصد و بیست ) تومان رسید.

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۴۴ تومان افزایش، ۳۸,۸۲۹ (سی و هشت هزار و هشتصد و بیست و نه ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز