قیمت جدید آپارتمان 90 متری در شهر پردیس / آبان 1402

آخرین قیمت آپارتمان 90 متری در پردیس/ آبان 1402-کاماپرس

شهر جدید پردیس با  آب و هوایی مطلوب و کوهستانی در ۱۷ کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. پردیس با شهرستان‌های تهران در غرب، دماوند در شرق، شمیرانات در شمال و پاکدشت در جنوب همسایه است. قیمت آپارتمان ۹۰ متری در این شهر با توجه به فاز، سال ساخت و امکانات ساختمان حدوداً از  ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش ۵ آپارتمان ۹۰ متری در شهر پردیس را معرفی می‌کند.

آپارتمان 90 متری دو خواب در پردیس

یک آپارتمان 90 متری دو خواب در فاز ۱ شهر پردیس ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و دارای پارکینگ و انباری است. ساختمان در سال ۱۳۹۰ ساخته شده و به مراکز خرید و وسایل نقلیه عمومی چون تاکسی و اتوبوس دسترسی خوبی دارد. این واحد آفتابگیر همچنین دارای دو تراس ۴ و ۶ متری، درب ضد سرقت و پنجره‌های دوجداره است.

 آپارتمان 90 متری کلید نخورده در پردیس

یک واحد آپارتمان ۹۰ متری کلید نخورده در  فاز ۵ شهر پردیس با قیمت ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ساختمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و دارای ۱۳ طبقه است، واحد ذکر شده نیز در طبقه هشتم آن قرار دارد. از امکانات این آپارتمان دو خواب می‌توان به آسانسور و پارکینگ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 90 متری نورگیر در پردیس

یک آپارتمان ۹۰ متری نورگیر در فاز ۵ شهر پردیس با قیمت 1 میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه پنجم یک ساختمان ۱۵ طبقه قرار دارد و در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این آپارتمان دو خواب از دو طرف نورگیر است و دارای امکاناتی چون تراس و انباری بزرگ، پارکینگ و آسانسور است.

آپارتمان 90 متری نوساز در پردیس

یک آپارتمان ۹۰ متری ساخت ۱۴۰۲ در فاز ۱۱ شهر پردیس 1 میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه سوم ساختمان و در یک محله آرام و دنج قرار گرفته است. این آپارتمان همچنین از موقعیت مکانی و دسترسی محلی خوبی برخوردار است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

آپارتمان 90 متری ساخت 1400 در پردیس

یک واحد آپارتمان ۹۰ متری در فاز ۱۱ شهر پردیس با قیمت 1 میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۹ میلیون و ۲۲۲ هزار تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت ۱۴۰۰ است و واحد مد نظر در طبقه دهم آن قرار گرفته است. این واحد دارای دو اتاق خواب است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت جدید آپارتمان 90 متری در شهر پردیس / آبان 1402

  1. ی گفته:

    اینا با پنجاه میلیون تومن وام خانه بهشون دادن الان شده بالای یک میلیارد یا دومیلیارد یک کارگر زورش نمیرسه بخره مگه مسکن مهر پردیس برای قشرضعیف نیست؟چرا قیمت میلیاردی داره؟همین سه چهارسال پیش زیر پونصدمیلیون بود حداقل به مسکن مهر رحم کنید نزارید قیمت لاکچری پیدا کنه بزارید مردم ازقشرضعیف بتونن حداقل مسکن مهر بخرن

  2. شرزی گفته:

    در رابطه با دوستی که گفته بودن با چها و یا پنجاه تومن ،یه مسکن مهر خریداری کردن، چرا گرون میکنن، مگه بقیه اقلام تورم نداشته؟متاسفانه همون موقع برنج ایرانی درجه یک رو کیلویی هشت هزارتومان میخریدم، پراید نو نو رو چهار میلیون تومان می‌خریدم ، اگر همون موقع بجای مسکن مهر که با وامش برای همه حدود صد میلیون تمام شد، بجای اون بیست تا پراید نو می‌خریدم الان قیمتش دو برابر این مسکن ها بود….کاشکی مدیریت مملکت دست کسانی بود که در عرض ده سال تورم فقط دو درصد بالا می‌رفت ، و ما مردم اینقدر در گیر اقتصاد خراب و گروهی نمی شدیم ،متاسفانه حق مستاجر ها و مردم حقوق بگیر این نبود که در هر سنی متحمل رنج و ناراحتی روحی و جسمی بشن…در این مملکت هیچ کس به فکر کسی نیست ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز