قیمت آپارتمان 80 متری در محله فردوسی / آبان ماه 1402

قیمت آپارتمان 80 متری در فردوسی/ ابان 1402-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با خط ۴ مترو و خط ۱ بی‌آرتی تهران می‌توان به راحتی به محله و میدان فردوسی رسید. وجود بازار پررونق کیف و کفش چرم و همچنین تعداد زیادی صرافی در فردوسی باعث شده است که افراد زیادی به این محله رفت و آمد داشته باشند. به طور کلی این محله تلفیقی از واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و دولتی است. قیمت آپارتمان 80 متری در این محله حدودا 4 تا 5 میلیارد تومان است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی آپارتمان‌های 80 متری در فردوسی می‌پردازد.

آپارتمان 80 متری نورگیر در فردوسی

یک آپارتمان ۸۰ متری دو خواب در فردوسی با قیمت ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان ۶ طبقه قرار دارد که در هر طبقه دارای ۵ واحد است. ساخت آپارتمان  به قبل از سال ۱۳۷۰ برمی‌گردد اما در حال حاضر به طور کامل بازسازی و نوسازی شده است. این واحد از تابش نور مستقیم جنوب به سالن پذیرایی و آشپزخانه بهره می‌برد و دارای آسانسور و پارکینگ سندی و بدون مزاحم است.

آپارتمان 80 متری در فردوسی

یک واحد آپارتمان ۸۰ متری خوش نقشه  ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. آپارتمان ساخت ۱۳۸۲ است اما به تازگی به طور کامل بازسازی شده و آماده تحویل به مشتری است. این واحد دو خواب در محدوده‌ای دنج و آرام قرار گرفته و به وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک است. همچنین، کاملاً نورگیر است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و تراس بهره می‌برد.

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 80 متری دو خواب در فردوسی

یک آپارتمان ۸۰ متری با امکانات کامل در فردوسی قسمت ۵ میلیارد تومان و به عبارتی هر متر ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد و به مترو و بی‌آرتی و سایر امکانات و خدمات رفاهی دسترسی خوبی دارد. این واحد در طبقه سوم  ساختمان قرار دارد و در سال ۱۳۸۵ ساخته شده است. برخوردارای از آسانسور، انباری و پارکینگ از مزایای این آپارتمان به شمار می رود.

آپارتمان 80 متری بازسازی شده در فردوسی

یک واحد آپارتمان ۸۰ متری نورگیر در فردوسی ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. فاصله کمی تا مترو و بی آرتی فردوسی دارد از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. این ساختمان در سال ۱۳۸۴ ساخته شده و در حال حاضر بازسازی شده است. واحد ذکر شده در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته از دو جهت نورگیر است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ و انباری سندی اشاره کرد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز