جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری در مهرشهر کرج/ آبان 1402

جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری در مهرشهر کرج/ آبان 1402-کاماپرس

مهرشهر از بزرگترین و معروف‌ترین محله‌های کرج است که با وجود آپارتمان سازی همچنان دارای بافت ویلایی است. فاصله مهرشهر تا مرکز شهر کرج حدوداً ۱۳ کیلومتر است و این محله به ندرک دچار ترافیک می‌شود‌‌. افرادی که از شلوغی، آلودگی هوا و ترافیک شهرهایی مثل تهران و کرج خسته شده‌اند و به دنبال محله‌ای آرام و دنج برای سکونت می‌گردند می‌توانند قیمت آپارتمان‌های مهرشهر را بررسی کنند.

کاماپرس در این گزارش ۵ آپارتمان ۶۰ متری در مهرشهر را معرفی می‌کند.

آپارتمان 60 متری کلید نخورده در مهرشهر

یک واحد  آپارتمان ۶۰ متری کلید نخورده در فاز ۴ مهرشهر  ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان بسیار خوش نقشه بوده و اتاق خواب آن نیز مستر است. این ساختمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و واحد مد نظر بدون هیچ دیوار مشترکی با واحد همسایه در طبقه دوم قرار گرفته است. این آپارتمان دارای دو انباری، پارکینگ و آسانسور است.

آپارتمان 60 متری بازسازی شده در مهرشهر

یک آپارتمان ۶۰ متری یک خواب در فاز ۴ مهرشهر با قیمت 2 میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.  آپارتمان ساخت ۱۳۸۸ است اما در حال حاضر به طور کامل بازسازی شده و خریدار هیچ‌گونه هزینه‌ای برای تعمیر یا بازسازی آپارتمان پرداخت نخواهد کرد. واحد ذکر شده در طبقه سوم قرار گرفته و داری انباری است. ساختمان پارکینگ ندارد اما در اطراف ساختمان جا برای پارک خودرو وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 60 متری ساخت 1388 در مهرشهر

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری  ساخت ۱۳۸۸ در فاز ۱ مهرشهر  با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. تعمیرات و بازسازی‌های لازم در این واحد انجام شده است و در حال حاضر با سند تک برگ آماده تحویل به مشتری است. واحد ذکر شده در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد و دارای یک اتاق خواب مستر، پارکینگ و انباری است. این آپارتمان همچنین از موقعیت مکانی عالی و دسترسی خوب به خدمات و امکانات رفاهی برخوردار است.

آپارتمان 60 متری نوساز در مهرشهر

یک آپارتمان ۶۰ متری نوساز در فاز ۳ مهرشهر با قیمت ۲ میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در سال 1402 ساخته شده و کلید نخورده است. واحد ذکر شده در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و دارای سالن خوش نقشه و مربعی شکل برای چیدمان است. از امکانات این ساختمان می‌توان به پارکینگ، انباری، آسانسور و تراس کاربردی اشاره کرد.

آپارتمان 60 متری نورگیر در مهرشهر

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری نورگیر در فاز ۱ مهرشهر با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این واحد یک خواب در سال ۱۳۹۲ ساخته شده و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. ساختمان دارای چهار طبقه و در مجموع ۸ واحد است. این آپارتمان از امکاناتی چون آسانسور، انباری سندی، تراس قابل چیدمان و پارکینگ مشاع برخوردار است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری در مهرشهر کرج/ آبان 1402

  1. بیتا گفته:

    ولی این مهرشهر هم برای خودش عالمي داره. یه طرف بولوارش مال خرپولاست و یه طرف ديگه همون بولوار مال درب و داغون هاست و همشون اسم آباد دمبالشونه ولی مخروبه اند.

  2. فرفری گفته:

    عمرا توی غاز یک تا سه مهرشهر بشه این قیمتها خرید اینایی که میگید مربوط به ضلع غربی بلوار ارم می‌باشد که حوزه حسین آباد مهرشهره چون قطعات زمین منطقه مهرشهر پانصد متری الی ۲۰۰۰ متری این که آپارتمان متراژ کوچک مطلقا ندارند زیر ۱۲۰ متر پیدا نمیشه نوساز حدود متری ۱۰۰ میلیون به بالاست قدیمی ها هم دیگه زیر متری ۷۰ تومن نداره تا اونجایی که من آشنایی به این منطقه دارم اینایی که فرمودید اون ته نهایت فاز یک و دو یه هستند جالب اینجاست که کل اسناد اینا حوزه مهرشهر قید شده از اون حسین آباد بگیر تا بلوار ارم و زنبق و بلوار شهرداری و گلستان ووو ولی قیمت بلوار شهرداری مهرشهر سر به فلک میرنه دقیقا مثل خیابان درختی که قیمت اپارتمان عاش متری صد تومنه چهل و پنج متری گلشهر هم متری پنجاه تومن هردوتا هم داخل سند منطقه گلشهر قید شدن وای لوکیشن درختی کجا لوکیشن چهل وپنجر متری که همش تعمیرگاه خودرو وصافکاری و کاراژ و این چیزهاست کجا زمین تا آسمان فرق می‌کنه اینو اون کسانیکه آشنایی به منطقه دارند فقط میدونن که چه خبره

  3. هم وطن گفته:

    کرج و حومه آون ترکیبی از تمام قومیتهاست، مهاجر، فقیر، غنی، باسواد و تحصیلکرده و کارگر و بی سواد
    مهرشهر هم ازاین قاعده مستثنی نیست

    • علی رضا گفته:

      سلام دوست عزیز کاش میشد همه افراد قدرت خرید داشته باشند تمام منطقه مهرشهر عالی می باشد 🏡 هوایی عاری از هرگونه توده وخاک

  4. فرانک ربیعی گفته:

    لطفا وقتی قیمت را اعلام می کنید دروغ نگید بلوار ارم شبنم سه هفته پیش پرسدم زیر متری 45 نبود یعنی می خواهید بگید قیمت اومده پایین تازه خونه بدون اسانسور 30 سال ساخت واحد پشت بدون نور را می گفت متری 37 م به بالا لطفا تبلیغ اشتباه نکنید اینا رو که می نویسید شاید یکی پیدا باشه بررسی کرده باشه مثل من

  5. علی رضا گفته:

    سلام دوستان عزیز خلوت ترین منطقه مهرشهر ساماندهی و رو به پیشرفت و ترقی و امنیت 🌃 شب و روز گشت پلیس آگاهی وفور پارک و فضای سبز ولی گویا توان مالی بنده جوابگوی خرید نیست به امید راهی برای خروج از اینهمه گرانی و تورم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز