قیمت آپارتمان 100 متری دو خواب در پردیس/ آبان ماه 1402

قیمت آپارتمان 100 متری در پردیس/ آبان ماه 1402-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

افزایش جمعیت، کمبود مسکن و تورمی که در این حوزه وجود دارد، قیمت خانه در تهران را بسیار بالا برده است. از این رو بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای پرداخت اجاره‌ خانه‌های کلان، در شهرهای جدید اطراف تهران خانه‌های بزرگتر و بهتری بخرند. پردیس از جمله شهرهای اطراف تهران است که توجه خریداران مسکن را به خود جلب کرده است. قیمت آپارتمان در پردیس به طور متوسط نسبت به تهران مناسب‌تر و ارزان‌تر است، همچنین آب و هوای پردیس کوهستانی و معتدل است و از هوای آلوده و ترافیک تهران در آن خبری نیست.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 100 متری در پردیس را معرفی می‌کند.

آپارتمان 100 متری دو خواب در پردیس

یک آپارتمان ۱۰۰ متری دو خواب در فاز ۲ پردیس 4 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این ساختمان در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و در مجموع دو طبقه و ۴ واحد است. واحد مد نظر در طبقه اول ساختمان قرار دارد و دارای یک تراس و حیاط اختصاصی است که به بازسازی نیاز دارد. این آپارتمان خوش نقشه دارای پارکینگ و انباری است. آپارتمان هم اکنون تخلیه شده و آماده تحویل به مشتری است.

آپارتمان 100 متری بازسازی شده در پردیس

یک آپارتمان ۱۰۰ متری در فاز ۳ پردیس با قیمت ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد و از آسانسور و پارکینگ برخوردار است. این آپارتمان با قرار گرفتن در یک موقعیت مکانی مناسب به امکانات و خدمات رفاهی دسترسی خوبی دارد. ساختمان در سال ۱۳۹۲ ساخته شده اما در حال حاضر به طور کامل بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 100 متری نوساز در پردیس

۱۰۰ متری نوساز فاز ۸ پردیس با قیمت ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان می‌رسد. این ساختمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و دارای ۵ طبقه دو واحدی است. واحد مد نظر در طبقه دوم ساختمان قرار دارد و و دارای دو اتاق خواب است. این آپارتمان بسیار خوش نقشه است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

آپارتمان 100 متری کلید نخورده در پردیس

یک آپارتمان ۱۰۰ متری کلید نخورده در فاز ۸ پردیس ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان گذاری شده است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. از امکانات و ویژگی‌های این آپارتمان می‌توان به آسانسور، انباری، پارکینگ، تراس کاربردی و نورپردازی هوشمند اشاره کرد.

اپارتمان 100 متری با امکانات کامل در پردیس

آپارتمان ۱۰۰ متری ساخت ۱۴۰۲ در فاز ۱۱ شهر پردیس با قیمت ۲ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دو خواب در طبقه پنجم یک ساختمان ۱۴ طبقه قرار دارد. پارکینگ، سیستم اطفاء حریق، راه پله اضطراری و دو لاین آسانسور بار و نفر از جمله امکانات این ساختمان است. این آپارتمان در منطقه‌ای کوهستانی  و خوش آب و هوا  قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 100 متری دو خواب در پردیس/ آبان ماه 1402

  1. بهرام گفته:

    کی فکر میکرد پردیس آپارتمان بشه چهار تومن نکنیداینکارو با پنجاه میلیون صابخونه شدن زمین موفت وام پنجاه میلیونی ده سال طول دادن بعد الان بشه چهار تومن اسمش تورم نیست همین پنج سال پیش سیصدمیلیون بود چرا خجالت نمیکشید دلالهای کثیف دست ازسرمردم بردارید چی میخواهید ازجون مردم ان شالله پول اضافه خرج مریضیتون بشه دزدی وچپاولو غارت مگه شاخو دم داره تمام تورم مملکت تقصیره قیمت مسکن بعد خودروست بیشتر تقصیرمسکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز