قیمت آپارتمان 60 متری در پرند/ پاییز 1402

قیمت اپارتمان 60 متری در پرند-کاماپرس

قیمت آپارتمان در پرند با توجه به فاز مساحت امکانات و موقعیت مکانی متغیر است. مهمترین مزیت خرید خانه در پرند قیمت مقرون به صرفه آن است علاوه بر این آپارتمان‌های پرند نوساز هستند و مقاوم ساخته شده‌اند. همچنین، این شهر دارای آب و هوایی به مراتب  پاک‌تر از تهران است و برای سکونت افراد بیمار، کودکان و سالمندان مناسب است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 60 متری در پرند را معرفی می‌کند.

آپارتمان 60 متری یک خواب در پرند

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری یک خواب در فاز ۱ شهر پرند با قیمت 1 میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. آپارتمان ساخت ۱۳۹۳ است و واحد مد نظر در طبقه دوم آن قرار گرفته است. این واحد دارای امکانات خوبی از جمله پارکینگ و انباری است و دسترسی خوبی به مراکز خرید و مراکز تفریحی، آموزشی و درمانی دارد.

آپارتمان 60 متری بازسازی شده در پرند

یک آپارتمان ۶۰ متری که در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه قرار دارد 1 میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و دارای پارکینگ اختصاصی است. این واحد یک خواب به تازگی کاملاً بازسازی شده و پس از بازسازی مورد استفاده قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 60 متری ساخت 1400 در پرند

آپارتمانی ۶۰ متری در شهر پرند که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است با قیمت 1 میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در طبقه دوم ساختمان واقع شده و دارای آسانسور است. این واحد نورگیر از امکاناتی چون سیستم گرمایش و سرمایش و کابینت ام دی اف جادار برخوردار است. پارکینگ این واحد در محوطه ساختمان قرار دارد.

آپارتمان 60 متری با موقعیت مکانی خوب در پرند

یک آپارتمان ۶۰ متری یک خواب در شهر پرند، با قیمت 1 میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌‌رسد. این آپارتمان دارای یک اتاق خواب است و  از امکاناتی چوت آسانسور و انباری برای رفاه حال ساکنان بهره می‌برد. همچنین در یکی از بهترین نقاط فاز ۴ پرند قرار گرفته و از دسترسی خوبی برخوردار است.

آپارتمان 60 متری خوش نقشه در شهر پرند

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری خوش نقشه در شهر پرند 1 میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان ساخت ۱۳۹۱ در طبقه هفتم یک ساختمان ۱۴ طبقه واقع شده و دارای آسانسور و پارکینگ است. از امکانات این واحد یک خواب، می‌توان به اتاق خواب بزرگ و استاندارد، سالن پرده خور، گاز رومیزی و هود اشاره کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 60 متری در پرند/ پاییز 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز