جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری در چیتگر

قیمت آپارتمان 60 متری در چیتگر-کاماپرس

محله چیتگر در شمال غرب تهران و منطقه 22 تهران قرار دارد. این محله به دلیل مجارورت با دریاچه چیتگر، پارک جنگی چیتگر، باغ گیاه‌شناسی، مراکز خرید بزرگ و معروف تهران همچون ایرانمال و بام‌لند و برخورداری از امکانات ورزشی فراوان مورد توجه خریداران مسکن قرار گرفته است. این محله همچنین دارای برج‌های بلند با ویو بسیار عالی است. قیمت آپارتمان در این محله معقول به نظر می‌رسد و با توجه به موقعیت مکانی و امکانات آپارتمان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 60 متری در محله چیگر را معرفی می‌کند.

آپارتمان 60 متری دو خواب در چیتگر

‌یک آپارتمان ۶۰ متری در چیتگر که دارای دو اتاق خواب است با قیمت 1 میلیارد و 400 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد از امکاناتی مانند آسانسور، انباری و پارکینگ بهره می‌برد، همچنین دارای اتاق خواب مستر تراس و پارکینگ مهمان است. این ساختمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است و بیش از ۳۰ طبقه دارد، واحد ذکر شده نیز در طبقه یازدهم قرار گرفته است.

آپارتمان 60 متری با ویو عالی در چیتگر

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری یک خواب در چیتگر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد با قرار گرفتن در طبقات بالای یک برج 30 طبقه ویو خوبی به باغ گیاه شناسی، دریاچه چیتگر، کوه البرز، هزاره یک شهر و ایرانمال دارد. امکانات این آپارتمان شامل پارکینگ، آسانسور، انباری و برق اضطراری است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 60 متری با یک خواب در چیتگر

آپارتمانی ۶۰ متری با ویو عالی در چیتگر با قیمت 1 میلیارد ۸۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد ۶۰ متری در طبقه یازدهم یک برج ۲۴ طبقه قرار دارد و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است. ساختمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و واحد دارای یک اتاق خواب است.

آپارتمان 60 متری با امکان پرداخت قسطی در چیتگر

یک آپارتمان ۶۰ متری دو خواب در چیتگر 1 میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. ساختمان ساخت ۱۴۰۲ است و امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری را در اختیار ساکنان قرار می‌دهد. کل ساختمان ۸ طبقه است و واحد مد نظر در طبقه سوم آن قرار دارد. متقاضیان می‌توانند با اقساط ۴۸ ماهه و با پرداخت ۶۶۰ میلیون تومان پیش پرداخت صاحب این آپارتمان شوند.

آپارتمان 60 متری نورگیر در چیتگر

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری کلید نخورده در چیتگر با مبلغ ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ساختمان چهار طبقه و چهار واحد است و واحد ذکر شده در طبقه آخر قرار دارد. این آپارتمان دو اتاق خواب دارد و از هر دو طرف نورگیر است. آسانسور،پارکینگ و انباری وجود دارد و علاوه بر این ورودی ساختمان به خیابان اصلی باز می‌شود و از دسترسی محلی خوبی برخوردار است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز