جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در پردیس/ پاییز 1402

جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در پردیس/ پاییز 1402-کاماپرس

پردیس به عنوان یکی از شهرهای جوان و در حال رشد استان تهران، مورد توجه متقاضیان خرید و اجاره مسکن قرار گرفته است. شهر پردیس تقریبا 15 الی 20 با دقیقه با تهران فاصله دارد و فضای نسبت آرامی را برای زندگی مهیا کرده است. قیمت آپارتمان 80 متری در پردیس حدودا  از 1 میلیارد و 500 میلیون تومان تا 4 میلیارد تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپاتمان 80 متری در شهر پردیس را معرفی می‌کند.

آپارتمان 80 متری با دسترسی محلی خوب

یک واحد 80 متری دو خواب در فاز 5 شهر پردیس 1 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپاتمان ساخت 1402 است و دسترسی محلی خوبی دارد. واحد در طبقه چهارم است و آسانسور نیز دارد. همچنین داری پارکینگ و انباری است، بنابر این قیمت آن مناسب به نظر می‌رسد.

آپارتمان 80 متری کلید نخورده

یک آپارتمان 80 متری کلید نخورده در فاز 9 شهر پردیس با  قیمت معقول 1 میلیارد و 900 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپاتمان رنگ شده و دارای دو اتاق خواب است. با وجود اینکه این واحد در طبقه اول قرار گرفته است اما ساکنان می‌توانند از آسانسور هم استفاده کنند. این ساختمان در سال 1401 ساخته شده است و پارکینگ نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 80 متری طبقه اول

یک آپارتمان 80 متری خوش نقشه در فاز 2 شهر پردیس، با قیمت 2 میلیارد و 800 میلیون تومان فروخته می‌شود. واحد طبقه در طبقه اول قرار دارد و دارای آسانسور و انباری است. این آپارتمان تا دی ماه مستاجر دارد و در صورت خرید، مبلغ رهن مستاجر از قیمت آپارتمان کسر خواهد شد.

آپارتمان 80 متری ساخت 1380

یک واحد 80 متری واقع در فاز 2 شهر پردیس، 3 میلیارد و 50 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان، ساخت 1380 است اما به تازگی بازسازی شده است. این واحد دو خواب در طبقه سوم قرار گرفته است. ساختمان به مراکز خرید و سایر امکانات ضروری دسترسی خوبی دارد و همچنین دارای پارکینگ و انباری است.

‌آپارتمان 80 متری با امکانات کامل

یک واحد آپارتمان 80 متری نورگیر، واقع در فاز 2 شهر پردیس با قیمت 3 میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این ساختمان دارای امکانات کامل از جمله، پارکینگ، آسانسور، انباری و همچنین نگهبانی 24 ساعته است. واحد ذکر شده دارای دو اتاق خواب است و در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز