جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در بهارستان

قیمت خانه‌های 70 متری در منطقه 12 شهر تهران با توجه به نوع سازه، سال ساخت و موقعیت قرارگیری ملک از یک تا 4 میلیارد تومان از یکدیگر متغیر می‌شود. قرارگیری این منطقه در قلب تجاری شهر یعنی بازار بزرگ تهران و نزدیکی به مجلس ملی و دسترسی آسان به سیستم حمل و نقل عمومی بازار مسکن این منطقه را افزایش داده است.

کاماپرس در ادامه جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در بهارستان را بررسی می‌کند؛

قیمت آپارتمان 70 متری تک خوابه در بهارستان

*یک آپارتمان 70 متری یک خوابه یک میلیارد و 85 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در واقع هر متر این واحد با قیمت 15 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه آخر یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. این واحد فاقد پارکینگ بوده و وجود آسانسور و انباری از دیگر ویژگی‌های این آپارتمان است.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در سعادت آباد

راز آسمان پایتخت

جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در بلوار کشاورز

جدیدترین قیمت آپارتمان 150 متری در زعفرانیه + شهریور ماه 1402

* قیمت یک واحد 70 متری یک خوابه در بهارستان، یک میلیارد و 500 میلیون تومان است. هر متر این واحد به قیمت 21 میلیون و 428 هزار تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت سال 1376 بوده و در طبقه اول یک آپارتمان 4 طبقه قرار دارد. از جمله ویژگی‌ها و امکانات این آپارتمان به وجود آسانسور اشاره کرد.

* یک آپارتمان 70 متری ساخت سال 1392 با قیمت 2 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. هر متر این واحد 30 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد تک خوابه در طبقه دوم یک ساختمان 2 طبقه واقع شده است. این واحد فاقد آسانسور، پارکینگ و انباری است.

* قیمت یک آپارتمان 70 متری تک خوابه در بهارستان 4 میلیارد و 700 میلیون تومان است. هر متر این واحد 67 میلیون و 142 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1383 احداث شده است و واحد فروشی در طبقه سوم این آپارتمان 4 طبقه قرار گرفته است. این آپارتمان فاقد آسانسور و پارکینگ بوده و دارای یک انباری 10 متری است.

قیمت آپارتمان 70 متری دو خوابه در بهارستان

* یک آپارتمان 70 متری دو خوابه یک میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در واقع هر متر این واحد با قیمت 23 میلیون و 571 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه قرار گرفته است. این واحد فاقد پارکینگ بوده و وجود انباری و آسانسور از دیگر امکانات آن محسوب می‌شود.

* یک آپارتمان 70 متری دو خوابه 3 میلیارد و 850 میلیون تومان قیمت دارد، به عبارتی هر یک متر این واحد با قیمت 55 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. این واحد دوخوابه در طبقه چهارم یک ساختمان واقع شده است. عدم وجود پارکینگ، آسانسور و انباری از دیگر معایب این واحد به شمار می‌روند.

* یک آپارتمان 70 متری دوخوابه در بهارستان 4 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت دارد. هر یک متر این واحد با قیمت 62 میلیون و 857 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه 3 یک آپارتمان 5 طبقه قرار دارد. این آپارتمان دارای آسانسور بوده و فاقد پارکینگ و انباری است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز