قیمت آپارتمان 70 متری در جوادیه تهران

قیمت آپارتمان 70 متری در جوادیه تهران-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

جوادیه از محله‌های قدیمی و شناخته شده شهر تهران است که در منطقه 16 تهران و جنوب غربی میدان راه‌آهن قرار دارد. جوادیه ضمن دسترسی به بزرگراه‌های مهم  تهران به مترو و اتوبوس نیز دسترسی خوبی دارد. قیمت آپارتمان‌‌های 70 متری در این محله معمولا از 3 تا 4 میلیارد تومان است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 70 متری در محله جوادیه تهران را معرفی می‌کند.

آپارتمان 70 متری 2 خواب

قیمت یک واحد 70 متری در جوادیه 3 میلیارد و 650 میلیون تومان است. این آپارتمان دو خواب است و در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه قرار گرفته است. ساختمان، ساخت سال 95 است و دارای آسانسور و پارکینگ است اما قیمت پارکینگ به طور جداگانه محاسبه خواهد شد.

آپارتمان 70 متری دو خواب

یک آپارتمان 70 متری دو خواب با قیمت 3 میلیارد و 570 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه دوم از یک ساختمان 4 طبقه قرار دارد که در سال 1395 ساخته شده است. آپارتمان بالکن دارد و همچنین دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 70 متری خوش نقشه

یک آپارتمان 70 متری در طبقه سوم یک ساختمان 4 طبقه، 3 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان تک‌واحدی دارای آسانسور و انباری است. ساختمان پارکینگ ندارد اما امکان پارک خودرو جلو در ساختمان وجود دارد. این واحد دو اتاق خواب دارد و نورگیر و خوش نقشه است.

آپارتمان 70 متری ساخت 82

یک آپارتمان 70 متری که در سال 82 ساخته شده با قیمت 3 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد که در طبقه چهارم قرار داد به بزرگراه نواب و ایستگاه اتوبوس نزدیک است. آپارتمان دارای دو اتاق خواب و فاقد انباری، آسانسور و پارکینگ است.

آپارتمان 70 متری بازسازی شده

آپارتمانی 70 متری که در سال 78 ساخته شده و اکنون بازسازی شده است با قیمت 2 میلیارد و 961 میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در طبقه سوم قرار دارد و دارای دو اتاق خواب است. ساختمان نورگیر است و انباری نیز دارد. این آپارتمان فاقد آسانسور و پارکینگ است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز