جدیدترین قیمت آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

خرید اپارتمان در شهرک صدف اندیشه-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

خرید خانه در شهرک تازه تاسیس صدف در سال‌های اخیر مورد توجه ساکنان شهرهای دیگر قرار گرفته است. بیشتر ساکنان این منطقه از قشر کارمندان، دانشجویان و فرهنگیانی هستند که به دلیل موقعیت شغلی خود و دسترسی آسان‌تر به دو کلان‌شهر کرج و تهران، سکونت در شهر اندیشه را برگزیده‌اند.

به گزارش کاماپرس، با افزایش قیمت‌­ها، متقاضیان خرید آپارتمان با هدف رهایی از اجاره‌نشینی به سمت خرید خانه در مناطقی رفته­ اند که قیمت ارزان‌تری داشته و با بودجه آنها مطابقت داشته باشد. از آن‌جایی که قیمت آپارتمان در شهر اندیشه نسبت به شهر تهران ارزان‌تر بوده و سایر فازهای آن با افزایش قیمت بالایی روبه ­رو نشده‌ است، کارشناسان املاک پیش‌بینی می کنند که این منطقه در آینده با رشد بالایی همراه باشد؛ از این رو، خرید خانه در این شهرک می‌تواند یک فرصت ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری و کسب سود باشد.

مزیت خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

قیمت آپارتمان در شهرک صدف اندیشه بسیار متنوع بوده و متقاضیان خرید آپارتمان در این شهرک با هر بودجه‌ای می‌توانند صاحب خانه شوند. خانه‌هایی که در شهر اندیشه ساخته شده‌اند، اکثرا از سال 1390 به بعد ساخته شده­ و همگی از امکانات و ویژگی‌های یک ساختمان مدرن بهره‌ می‌­برند؛ چرا که بافت این منطقه یک بافت مدرن نوساز است و خانه‌ها از استحکام بسیار بالایی برخوردارند.

شهرک صدف اندیشه به دلیل برخورداری از مراکز درمانی، آموزشی و خدماتی متعدد همچون بیمارستان فوق تخصصی نور، بیمارستان تامین اجتماعی شهریار، دانشگاه پیام‌نور، مجتمع فنی حرفه‌ای، مراکز آموزشی گسترده از قبیل مدارس دولتی و غیرانتفاعی، فرهنگسراهای متعدد، مجموعه‌های ورزشی، مراکز تجاری و فضاهای تفریحی گوناگون توانسته امکانات بهداشتی، رفاهی و فرهنگی گسترده‌ای را برای ساکنان این منطقه فراهم کند.

فاز 3 اندیشه جزو لوکس‌ترین فازهای این شهرک محسوب می‌شود و به نگین شهر اندیشه مشهور است. این فاز دارای امکانات رفاهی بالایی همچون رستوران‌های مجلل، پاساژهای لوکس و سینماهای متعدد است و از محبوبیت بسیار بالایی میان مردم این منطقه برخوردار است. همچنین مجاورت شهرک صدف با فاز 3 اندیشه، شرایط مناسبی را برای استفاده ساکنین این شهرک از امکانات تفریحی، رفاهی و فرهنگی فاز 3 فراهم آورده است.

راز آسمان پایتخت

خرید آپارتمان در شهک صدف اندیشه-کاماپرس

هزینه خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

به‌طورکلی قیمت آپارتمان در شهرک صدف اندیشه با توجه به نوع سازه، سال ساخت، متراژ بنا و موقعیت قرارگیری ملک از 2.5 میلیارد تا 15 میلیارد تومان متفاوت است.

معرفی چند مورد فروش آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

* یک آپارتمان 65 متری دوخوابه در شهرک صدف اندیشه، 2 میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. تراس، انباری، پارکینگ، اسپلیت، هود و کابینت ام‌دی‌اف از جمله امکانات این واحد به شمار می‌رود.

* قیمت یک واحد 60 متری دو خوابه در شهرک صدف، 2 میلیارد و 700 میلیون تومان است. این آپارتمان ساخت سال 1391 بوده و در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌ها و امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور، تراس، انباری، کابینت ام‌دی‌اف، کمد دیواری و کاغذ دیواری اشاره کرد.

* یک آپارتمان 73 متری ساخت سال 1395 با قیمت 2 میلیارد و 920 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دوخوابه در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه واقع شده است. تراس، کولرآبی، هود، کابینت ام‌دی‌اف، کمد دیواری و انباری از جمله امکانات این واحد به­ شمار می‌رود.

* قیمت یک آپارتمان نوساز 97 متری در شهرک صدف، 3 میلیارد و 300 میلیون تومان است. انباری، کابینت، گاز رومیزی، پارکینگ اختصاصی، آسانسور و کمد دیواری از جمله امکانات این واحد دوخوابه محسوب می‌شود.

* یک آپارتمان 140 متری دوخوابه، 5 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان ساخت سال 1396 بوده و در یک ساختمان سه طبقه تک واحدی قرار دارد. انباری، پارکینگ، کولر آبی، کمد دیواری، گاز رومیزی، هود، تراس و کابینت از دیگر امکانات آن محسوب می‌شود.

خرید آپارتمان در شهک صدف اندیشه-کاماپرس

خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه با “مسکن کیان”

مسکن کیان با برخورداری از مشاوران و کارشناسان مجرب، به متقاضیان خرید زمین و آپارتمان در اندیشه، مشاوره‌های تخصصی و کارشناسانه ارائه می‌دهد. مسکن معتبر کیان با داشتن ده‌ها فایل متنوع از آپارتمان، ویلا، واحدهای اداری، تجاری، خانه‌های کلنگی، باغ، زمین و مغازه، خریداران را در مسیر خرید ملکی مطابق با بودجه و ویژگی‌های مدنظرشان یاری می‌دهد. علاقه­ مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌­توانند به وبسایت /maskankian.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : مسکن کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز