جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری در یوسف آباد/ پاییز 1402

قیمت آپارتمان 60 متری در یوسف آباد-کاماپرس

یوسف آباد از محله‌های قدیمی تهران است که به دلیل نزدیکی به مرکز شهر، بافت ترکیبی آپارتمانی و ویلایی و شهرسازی مدرن همراه با حفظ بافت سنتی، میان ساکنان تهران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. موقعیت مکانی این محله بسیار خوب است به طوری که از غرب به بزرگراه کردستان، از شرق به خیابان ولیعصر، از شمال به  بزرگراه شهید همت و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف آباد منتهی می‌شود. قیمت آپارتمان ۶۰ متری در یوسف آباد از ۶ تا ۹ میلیارد تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 60 متری در یوسف آباد را معرفی می‌کند.

آپارتمان 60 متری یک خواب در یوسف آباد

یک آپارتمان ۶۰ متری یک خواب در یوسف آباد ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ساختمان در سال ۱۳۸۵ ساخته شده اما به تازگی کاملاً بازسازی شده است. این آپارتمان دارای امکانات کامل از جمله آسانسور، انباری و پارکینگ است. این واحد نورگیر در طبقه اول یک ساختمان ۹ طبقه قرار دارد. همچنین، تخلیه شده و آماده تحویل به مشتری است.

آپارتمان 60 متری نورگیر در یوسف آباد

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری نورگیر در یوسف آباد ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان گذاری شده است. آپارتمان در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است و دارای پارکینگ و آسانسور است. این واحد خوش نقشه در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد. برخورداری از یک خواب مستر و سالن بزرگ قابل چیدمان از مزایای این واحد به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 60 متری نوساز در یوسف آباد

یک آپارتمان ۶۰ متری نوساز در یوسف آباد ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این ساختمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و واحد مورد نظر در طبقه دوم آن قرار گرفته است. این آپارتمان دارای پارکینگ، انباری، آسانسور و همچنین سرایدار مقیم در ساختمان است. برخورداری از لابی و حیاط بسیار سرسبز از دیگر مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

آپارتمان 60 متری ساخت 1381 در یوسف آباد

آپارتمانی ۶۰ متری که در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته است، با قیمت ۶ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد نورگیر از سالن پرده خور، کاغذ دیواری و کابینت ام دی اف برخوردار است. این ساختمان در سال ۱۳۸۱ ساخته شده و دارای انباری است.

آپارتمان 60 متری دو خواب در یوسف آباد

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری دو خواب در یوسف آباد ۶ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان تک واحدی است و در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. آپارتمان ساخت ۱۳۷۳ است اما به تازگی بازسازی شده و بسیار خوش نقشه است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز