جدیدترین قیمت آپارتمان 85 متری در محله هفت حوض تهران

جدیدترین قیمت آپارتمان 85 متری در محله هفت حوض تهران-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

محله هفت حوض از محله‌های پرجمعیت و معروف تهران است که در شمال شرقی شهر واقع شده است. این محله به دلیل وجود امکانات عمومی متنوع، دسترسی آسان به مراکر تجاری و خدماتی، نزدیکی به مترو و برخورداری از مناظر طبیعی زیبا، برای خریداران آپارتمان جذاب است. قیمت آپارتمان 85 متری در این محله حدودا  7 الی 10 میلیارد تومان است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 85  متری در محله هفت حوض را معرفی می‌کند.

آپارتمان 85 متری نورگیر در هفت حوض

یک واحد آپارتمان ۸۵ متری ساخت ۱۳۸۳ در هفت حوض با قیمت ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. هر طبقه از این ساختمان ۵ طبقه، دارای ۳ واحد است و واحد مد نظر در طبقه چهارم قرار گرفته است. این آپارتمان دارای دو اتاق خواب و سالن مربعی نورگیر است. همچنین از امکاناتی چون پارکینگ، آسانسور و انباری برخوردار است.

آپارتمان 85 متری تک واحدی در هفت حوض

یک آپارتمان ۸۵ متری تک واحدی در محله هفت حوض با قیمت ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد و از امکاناتی مانند آسانسور پارکینگ و انباری بهره می‌برد، همچنین بسیار خوش نقشه و نورگیر است. نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و بی‌آر‌تی از دیگر مزایای این آپارتمان است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 85 متری بازسازی شده در هفت حوض

آپارتمانی ۸۵ متری در هفت حوض با امکاناتی چون آسانسور پارکینگ و انباری ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان تک واحدی است و در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. این واحد دو خواب ساخت ۱۳۹۳ است اما به تازگی بازسازی شده است.

آپارتمان 85 متری نورگیر در هفت حوض

یک آپارتمان ۸5 متری دو خواب در محله هفت حوض با قیمت ۹ میلیارد تومان فروخته می‌شود. واحد ذکر شده رو به حیاط است و دارای اتاق خواب‌های بزرگ و سالن مربعی شکل آفتابگیر است. این آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. این واحد همچنین دارای آسانسور، پارکینگ سندی و انباری سندی است.

آپارتمان 85 متری فول امکانات در هفت حوض

یک آپارتمان ۸۵ متری فول امکانات در هفت حوض با قیمت ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و به فروش می‌رسد. این آپارتمان دو خواب است و داشتن یک تراس بزرگ از مزایای آن به شمار می‌رود. این واحد در طبقه سوم واقع شده است و از آسانسور پارکینگ مستقل و انباری برخوردار است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز