قیمت آپارتمان 50 متری در پونک/ آبان ماه 1402

قیمت آپارتمان 50 متری در پونک/ آبان 1402-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

پونک یکی از محله‌های قدیمی و پرطرفدار در شمال غرب تهران است که آب و هوای خوب، جاری بودن رودخانه و برخورداری از کوچه و خیابان‌های پهن، آن را به محله‌ای مطلوب برای زندگی تبدیل کرده است. پونک همچنین یکی از اصلی‌ترین قطب‌های مرکز خرید در تهران است که علاوه بر ساکنین این منطقه سایر افراد نیز برای خرید به این محله مراجعه می‌کنند.‌ از مهمترین امکانات تفریحی این محله می‌توان به بوستان نهج البلاغه اشاره کرد که خود به تنهایی دارای جاذبه‌های تفریحی و گردشگری متنوعی است. قیمت آپارتمان ۵۰ متری در پونک کم و بیش از ۵ تا ۷ میلیارد تومان است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 50 متری در پونک را معرفی می‌کند.

آپارتمان 50 متری یک خواب در پونک

یک واحد آپارتمان ۵۰ متری یک خواب در پونک با قیمت ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۴۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه پنجم یک ساختمان ۱۰ طبقه قرار گرفته است و ساخت ۱۳۹۵ است. از جمله امکانات این آپارتمان خوش نقشه می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری و لابی اشاره کرد.

آپارتمان 50 متری نورگیر در پونک

یک آپارتمان ۵۰ متری نورگیر در پونک ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد یک خواب در سال ۱۳۸۷ ساخته شده اما به تازگی بازسازی شده و آماده تحویل به مشتری است. ساختمان در یکی از بهترین موقعیت‌هایی مکانی منطقه قرار گرفته و از دسترسی خوبی برخودار هست؛ همچنین دارای پارکینگ آسانسور و انباری است.

آپارتمان 50 متری ساخت 1385 در پونک

یک واحد آپارتمان ۵۰ متری ساخت ۱۳۸۵ در پونک با قیمت ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دارای امکانات کامل از جمله پارکینگ، آسانسور، انباری و تراس کاربردی است. برخورداری از اتاق خواب مستر بزرگ و سالن مربعی شکل قابل چیدمان از دیگر مزایای این آپارتمان است. واحد ذکر شده در طبقه دوم یک ساختمان ۵ طبقه قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 50 متری خوش نقشه در پونک

یک آپارتمان ۵۰ متری خوش نقشه در پونک با قیمت ۵ میلیارد تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه ساخت ۱۳۸۸ قرار گرفته است. واحد مد نظر داری یک اتاق خواب و سالن قابل چیدمان است. این آپارتمان در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته و به خدمات و امکانات رفاهی دسترسی خوبی دارد. از  امکانات این ساختمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

آپارتمان 50 متری فول امکانات در پونک

یک آپارتمان ۵۰ متری یک خواب با قیمت ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. آپارتمان ساخت ۱۳۹۰ است و در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. آپارتمان دارای امکانات کامل آسانسور، پارکینگ، انباری و تراس است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز